Hej Bent - Jeg må give mødebooker medhold - det var sådan jeg selv kom i kontakt med mødebooker. Vi stod med et behov for telemarketing / mødeaftaler (kan iøvrigt varmt anbefale mødebooker - de er indtilvidere de bedste jeg har prøvet) Der er ikke noget forkert ved Absi-systemet - man kan dog diskutere prisen for medlemskab m.m. - på sigt, hvis der kommer medlemmer nok til mere alsidighed af brancher (hvor man kan handle ind og sælge til). For mit vedkommende - i Nordjylland - er det stadig en ørken med alt for få medlemmer, men hvis nu flere gad og studere systemet på www.absi.dk link findes også på www.coffeefresh.dk - så ku´der komme noget stort ud af det. Jeg kan anbefale medlemskab - på trods af "begrænset" antal emner til vore produkter. Få et møde med en af konsulenterne - de fører en fornuftig dialog, og er ikke ude på at bondefange nogen - der er altså heller ikke alle og enhver der kan blive medlem, og opfører medlemmer sig ikke ordenligt overfor hinanden (i handelsøjemed) - så har vi da set nogle få blive "smidt ud" - Absi er som alle andre firmaer - ude med snøren for at vokse, og det er der jo ikke noget galt i -vel??? ***** for et godt koncept-grundlag / ***for hvor Absi nu er nået til - efter min mening.......... mvh Bent |
Dato: 28-07-2007 15:18:17 Forfatter: kaffesalgHej Bent -Jeg må give mødebooker medhold - det var sådan jeg selv kom i kontakt med mødebooker. Vi stod med et behov for telemarketing / mødeaftaler (kan iøvrigt varmt anbefale mødebooker - de er indtilvidere de bedste jeg har prøvet)Tak for det Bent...jeg vidste ikke at du var aktiv på AminoVi ses vel til en kop kaffe en dag inden så længe...