Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du absi ?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Bent -

Jeg må give mødebooker medhold - det var sådan jeg selv kom i kontakt med mødebooker. Vi stod med et behov for telemarketing / mødeaftaler (kan iøvrigt varmt anbefale mødebooker - de er indtilvidere de bedste jeg har prøvet)

Der er ikke noget forkert ved Absi-systemet - man kan dog diskutere prisen for medlemskab m.m. - på sigt, hvis der kommer medlemmer nok til mere alsidighed af brancher (hvor man kan handle ind og sælge til).

For mit vedkommende - i Nordjylland - er det stadig en ørken med alt for få medlemmer, men hvis nu flere gad og studere systemet på www.absi.dk link findes også på www.coffeefresh.dk - så ku´der komme noget stort ud af det.

Jeg kan anbefale medlemskab - på trods af "begrænset" antal emner til vore produkter. Få et møde med en af konsulenterne - de fører en fornuftig dialog, og er ikke ude på at bondefange nogen - der er altså heller ikke alle og enhver der kan blive medlem, og opfører medlemmer sig ikke ordenligt overfor hinanden (i handelsøjemed) - så har vi da set nogle få blive "smidt ud" - Absi er som alle andre firmaer - ude med snøren for at vokse, og det er der jo ikke noget galt i -vel???

***** for et godt koncept-grundlag / ***for hvor Absi nu er nået til - efter min mening..........

mvh

Bent

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 19:34
Dato: 28-07-2007 15:18:17 Forfatter: kaffesalg
Hej Bent -

Jeg må give mødebooker medhold - det var sådan jeg selv kom i kontakt med mødebooker. Vi stod med et behov for telemarketing / mødeaftaler (kan iøvrigt varmt anbefale mødebooker - de er indtilvidere de bedste jeg har prøvet)

Tak for det Bent...jeg vidste ikke at du var aktivAmino  Vi ses vel til en kop kaffe en dag inden så længe...

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 26. Jul 07
Skrevet kl. 01:31
Hej Jesper - du er altid velkommen - kaffe har vi da så rigeligt af........................

mvh

Bent

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 09:19

Dato: 28-07-2007 15:18:17 Forfatter: kaffesalg

Hej Bent -

Der er ikke noget forkert ved Absi-systemet - man kan dog diskutere prisen for medlemskab m.m. - på sigt, hvis der kommer medlemmer nok til mere alsidighed af brancher (hvor man kan handle ind og sælge til).

For mit vedkommende - i Nordjylland - er det stadig en ørken med alt for få medlemmer, men hvis nu flere gad og studere systemet på www.absi.dk link findes også på www.coffeefresh.dk - så ku´der komme noget stort ud af det.

Jeg kan anbefale medlemskab - på trods af ''begrænset'' antal emner til vore produkter. Få et møde med en af konsulenterne - de fører en fornuftig dialog, og er ikke ude på at bondefange nogen - der er altså heller ikke alle og enhver der kan blive medlem, og opfører medlemmer sig ikke ordenligt overfor hinanden (i handelsøjemed) - så har vi da set nogle få blive ''smidt ud'' - Absi er som alle andre firmaer - ude med snøren for at vokse, og det er der jo ikke noget galt i -vel???

***** for et godt koncept-grundlag / ***for hvor Absi nu er nået til - efter min mening..........

mvh

Bent

Hej Bent

Jeg skal have et møde med en konsulent her i august, og det var da også derfor at jeg godt ville være lidt på forkant med dem, for jeg havde aldrig hørt om dem før (men jeg bor også i Nordjylland  )

Jeg er blevet overbevist om at det ikke er et plattenslager-firma, så nu må vi se hvad den rare konsulent siger. Jeg synes dog at deres abonnementpris er lidt pebret, for der skal sgu'' handles noget for at tjene de 5K ind igen.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Tilmeldt 26. Jul 07
Skrevet kl. 18:02

Hej Bent A.
Håber selvfølgelig at du som nordjyde - kommer med, bare sig at jeg anbefalede dig - hvis du indmelder dig, så scorer jeg et par point - du ve´.....................

mvh Bent

Tilmeldt 28. Feb 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:34
Hej Bent

Det glæder mig selvfølgelig, at man er skeptisk omkring sine omgivelser og jeg glæder mig selvfølgelig endnu mere, at de spørgsmål du stiller bliver besvaret positivt af nogle af vores medlemmer. Jeg selv arbejder for absi og er løbende inde på denne site for bare at se hvad der debatteres om. Vi har jo været fremme nogle gange og som du kan se på historikken er alt stort set positivt. Vi har en meget positiv fremgang og vi lever og ånder for, at vores medlemmer skal få en god oplevelse ud af være en del af absi, da det er hele vores forretningskoncept. Det er det vi er bedst til og det er det vil vi gerne blive ved med. Tror Seia fra Nordjylland nok skal forklare dig alt det udbytte du kan få i din virksomhed, så du er overbevist. Vi lever ikke af at melde folk ind. Vi lever af at de får succes.

Håber det har besvaret lidt af dine tanker. Jeg glæder mig meget til at se hvad din beslutning bliver efter mødet med Seia.

Med venlig hilsen

Carsten Wyrle

Salgsdirektør absi

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 13:43
Hej Carsten

Tak for din respons. Det er da også med en positiv indstilling jeg går til møde med, for jeg er helt klart blevet overbevist om at der ikke er urent trav hos jer.

At være skeptisk er noget man er nødt til at lære hvis man skal overleve som iværksætter.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Tilmeldt 28. Feb 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:46
Hej Bent

Vil da lige holde øje med dig og håber jeg snarest kan sige velkommen til absi.

Hav en rigtig god dag

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)