Jeg vil til at sælge mit domæne www.bygge-billigt.dk på de forskellige salgs sider.
Men jeg ved ikke hvad sidens pris skal være? Det er pt en affiliatehjemmeside, men vil mene den kan bruges til meget andet, såsom et tømrer firma eller lignende.
Mit spørgsmål:
Hvad ville i sætte prisen på sådanne et domæne?
Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.
Den er værd det samme som alle andre domæner. Nogle vil måske byde mere da de finder den attraktivt men ud over det så er den ikke mere værd end 45 kr.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Jeg tror ikke, at du kan få noget særligt for det domæne, desværre. Bindestregs domæner er generelt ikke i så høj kurs som domæner uden - plus "bygge billigt" er ikke rigtig en vending man bruger. Brandværdien er ikke særlig høj, så tror det bliver umuligt at få mere end max. 100 kroner for det - hvis du er meget heldig. Jeg ville ikke bruge min tid på at sætte domænet til salg på diverse auktionssider, da jeg ikke tror du kan få det solgt.
Det er selvfølgelig udelukkende min mening, og du har håneretten, hvis du får mere for det :)