Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betal med Faktura, hvilket firma?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 41
Fra  Holmris DK Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Nu har jeg snuset lidt rundt på Amino de sidste par uger, og har jo fundet ud af man får mange og gode kompetente svar.

Jeg i er igang med et webshop projekt, og skal snart bestemme mig for hvilke betalingsmetoder der skal kunne vælges. Der skal selvfølgelig være diverse betalingskort osv. Men mit spørgsmål lyder på faktura betaling, altså den betalingsmetode som kunden kan vælge for et mindre gebyr og få 14 dages kredit - Jeg har læst lidt rundt og fundet frem til leverandører som Klarna og Ibill.

Men er der noget der har nogle preferencer og/eller anbefalinger til hvilket firma man skal vælge?

Holmris Online - leverer kontormøbler og konferencemøbler til erhverv

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 08:13

Vi bruger Klarma - Men det er dyrt og besværligt i mine øjne.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 09:05

Prøv at tage et kig på ibill.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 09:40

Hej

Vi har et samarbejde m. iBill - og det er vores oplevelse at de kunder som bruger det er positive og oplever et mersalg.

Nogen har det som supplement til alm. kortbetaling mens andre har de fordi de ikke har kunnet få en indløsningsaftale m. Nets/teller på kort.

Hvis jeres kunder er udover det danske markede er Klarna mere udbredt i resten af skandinavian. (Klarna er et noget større og ældre firma).

Der er også Payex og Svea. iBill er et rent dansk firma.

Vh

Thomas Jensen, Quickpay

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 10:25

Jeg har gode erfaringer med Klarna, så de kan godt anbefales.

SEO tilbydes. Eks. på reference: Nem og hurtig inkasso med inkasso service online.

Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:36

Hej,

Vi har en Magento platform og er ved at vælge ny betalingsgateway (ePay) - ved du om der er nogle vanskeligheder med den kombination og Klarna?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Nordic Logistic Solutions GmbH Skrevet kl. 02:00

Hej Jakob, prøv at informere til hvilke lande du vil sælge...

der er forskellige metoder som man bruger i Sverige og Finland... og det øvrige Europa, så det er lidt vigtigt at du redegøre for de lande som du vil sælge til.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:04

Nordic Logistic Solutions GmbH:

der er forskellige metoder som man bruger i Sverige og Finland... og det øvrige Europa, så det er lidt vigtigt at du redegøre for de lande som du vil sælge til.

Det er så ik helt korrekt. Metoden er den samme, men der er bare forskel på, hvilke firmaer der er kendte i hvilke lande. Så af ren og skær brugervenlighed og tryghedsmæssigt, så bør man vælge de firmaer, som kunderne kender...

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Nordic Logistic Solutions GmbH Skrevet kl. 09:05

JO M....., men f. ex. i Finland betaler folk ikke så meget med kreditkort, men via bankoverførsel.. det førende selskab i Finland er:

http://www.verkkomaksut.fi/en/

så derfor er det jo vigtigt at finde den metode som kulturen bestemmer... men en normal kreditkortløsning kan jo også fungere...

Men som du siger så er trygheden ved internet jo det bærende.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)