Nu har jeg snuset lidt rundt på Amino de sidste par uger, og har jo fundet ud af man får mange og gode kompetente svar.
Jeg i er igang med et webshop projekt, og skal snart bestemme mig for hvilke betalingsmetoder der skal kunne vælges. Der skal selvfølgelig være diverse betalingskort osv. Men mit spørgsmål lyder på faktura betaling, altså den betalingsmetode som kunden kan vælge for et mindre gebyr og få 14 dages kredit - Jeg har læst lidt rundt og fundet frem til leverandører som Klarna og Ibill.
Men er der noget der har nogle preferencer og/eller anbefalinger til hvilket firma man skal vælge?
Holmris Online - leverer kontormøbler og konferencemøbler til erhverv
Hej Jakob, prøv at informere til hvilke lande du vil sælge...
der er forskellige metoder som man bruger i Sverige og Finland... og det øvrige Europa, så det er lidt vigtigt at du redegøre for de lande som du vil sælge til.
der er forskellige metoder som man bruger i Sverige og Finland... og det øvrige Europa, så det er lidt vigtigt at du redegøre for de lande som du vil sælge til.
Det er så ik helt korrekt. Metoden er den samme, men der er bare forskel på, hvilke firmaer der er kendte i hvilke lande. Så af ren og skær brugervenlighed og tryghedsmæssigt, så bør man vælge de firmaer, som kunderne kender...