Korrekt
___ANDET NAVN___ har samtlige de danske langt tid for Tom
og det kan ikke lade sig gore at den er pa toms og ikke pa dkhostmaster
Indrømmet, jeg har lavet denne side - og jeg forsøger at få noget opmærksomhed for den, da det er en gratis service og noget som jeg har brugt tid på at udvikle.
Den er ikke PERFEKT, men jeg bad ikke om en anmeldelse af konceptet - ej heller en sammenligning med andre services der ligner men absolut ikke er magen til min.
Er det normal kotyme at man opretter en "Jeg har et godt tilbud til dig" - men at en masse mennesker siger "Dit lort er ikke godt nok sammenlignet med "lignende side"" ?
Hvis du ikke vil bruge det - så zip - og kig et andet sted, hold op med at kommentere på det og sige at det simpelthen er for ringe eller hvad det nu er for nogle kommentarer - jeg bad ikke om en anmeldelse, men jeg lavede noget som flere af mine brugere havde efterspurgt.
Hvis i vil have en fuld liste tilsendt - så find et andet sted, det tilbyder jeg ikke... Og det kommer jeg heller ikke til...
Så drop den sammenligning.
DomainInsight finder måske domain_xxx.dk slettet kl. 01:12 og sender en mail
Anden services sender alle domains klokken 12:00
Hvis jeg virkelig ville have at vide det bliver slettet - ville jeg foretrække at vide det kl 01:12 i stedet for kl 12:00 i en fuld liste som alle mennesker modtager.
Nuff said - hvis i ikke har noget godt at sige, så stop venligst med at lukke DET ud i den her tråd, hvis i har forbedringer eller ønsker til forbedringer - er der en kontakt formular på siden. Hvis i er tilfredse med min service som forøvrigt OGSÅ ER GRATIS - så vil jeg dog gerne høre det.
På forhånd tak.