Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvåg domæner - og få en mail når de bliver slettet

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

e-bil.dk:
g faldt over et domæne på Tom`s side som ikke var på webhosting

tror jeg umiddelbart ikke er rigtigt, du skal huske at vælge antal dage bagude i dropdown, ellers viser den kun de sidste 2 dage. Toms er flot, men desværre for langsom og ej heller komplet.

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 16:43

Korrekt

Webhosting har samtlige de danske langt tid for Tom

og det kan ikke lade sig gore at den er pa toms og ikke pa dkhostmaster

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 17:23

Da jeg så den på Toms side, så søgte jeg på Dk-Hostmaster og den var der ikke, men det er bestilt og jeg har fået ordrebekræftelsen fra Dk-Hostmaster

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 17:28

hvis den er bestilt hos dkhostmaster foesvinder den ligeledes automatisk på webhostings system næsten med det samme

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:34
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

ExpressCMS:

Korrekt

___ANDET NAVN___ har samtlige de danske langt tid for Tom

og det kan ikke lade sig gore at den er pa toms og ikke pa dkhostmaster

Indrømmet, jeg har lavet denne side - og jeg forsøger at få noget opmærksomhed for den, da det er en gratis service og noget som jeg har brugt tid på at udvikle. 

Den er ikke PERFEKT, men jeg bad ikke om en anmeldelse af konceptet - ej heller en sammenligning med andre services der ligner men absolut ikke er magen til min.

Er det normal kotyme at man opretter en "Jeg har et godt tilbud til dig" - men at en masse mennesker siger "Dit lort er ikke godt nok sammenlignet med "lignende side"" ?

Hvis du ikke vil bruge det - så zip - og kig et andet sted, hold op med at kommentere på det og sige at det simpelthen er for ringe eller hvad det nu er for nogle kommentarer - jeg bad ikke om en anmeldelse, men jeg lavede noget som flere af mine brugere havde efterspurgt.

Hvis i vil have en fuld liste tilsendt - så find et andet sted, det tilbyder jeg ikke... Og det kommer jeg heller ikke til... 

Så drop den sammenligning.

DomainInsight finder måske domain_xxx.dk slettet kl. 01:12 og sender en mail

Anden services sender alle domains klokken 12:00

Hvis jeg virkelig ville have at vide det bliver slettet - ville jeg foretrække at vide det kl 01:12 i stedet for kl 12:00 i en fuld liste som alle mennesker modtager.

Nuff said - hvis i ikke har noget godt at sige, så stop venligst med at lukke DET ud i den her tråd, hvis i har forbedringer eller ønsker til forbedringer - er der en kontakt formular på siden. Hvis i er tilfredse med min service som forøvrigt OGSÅ ER GRATIS - så vil jeg dog gerne høre det.

På forhånd tak.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 17:40

Hej Tom,

Nu er dette jo et forum, hvor det er velset at man ytrer sin mening. Når du fremviser et produkt, så må du vel også formode, at der både kommer roser og ris din vej, da folk har forskellige meninger.

Du kan ikke bestemme, at folk KUN må skrive roser i din tråd og hvis de har ris, så skal de bare holde sig væk.

Når jeg læser denne tråd, så er der selvfølgelig steder hvor formuleringen ikke er særlig heldig og kunne siges på en anden måde, men det må man nu finde sig i - ingen har sagt, at din service er lort, men blot pointeret, at der findes alternativer og de synes, at de er bedre.

Nu ved folk som ikke har meget forstand på dette område, at der findes forskellige tjenester og hvad dit kan i forhold til andre tjenester. Kunne da læse en som roste dit produkt!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:42
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

KennM:

Hej Tom,

Nu er dette jo et forum, hvor det er velset at man ytrer sin mening. Når du fremviser et produkt, så må du vel også formode, at der både kommer roser og ris din vej, da folk har forskellige meninger.

Du kan ikke bestemme, at folk KUN må skrive roser i din tråd og hvis de har ris, så skal de bare holde sig væk.

Når jeg læser denne tråd, så er der selvfølzgelig steder hvor formuleringen ikke er særlig heldig og kunne siges på en anden måde, men det må man nu finde sig i - ingen har sagt, at din service er lort, men blot pointeret, at der findes alternativer og de synes, at de er bedre.

Nu ved folk som ikke har meget forstand på dette område, at der findes forskellige tjenester og hvad dit kan i forhold til andre tjenester. Kunne da læse en som roste dit produkt!

Spørgsmålet er dog hvordan folk ville tage det hvis jeg skrev en kommentar til "jeg har et tilbud til dig" tråd hvor man tilbød 3kg pærer for X kroner, men skrev at Bilka havde æbler billigere?
Lidt uheldigt at sammenligne æbler med pærer
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:45

Hej med jer. :-)

Vi gør opmærksom på, at Tom Frank Christensen har skrevet sit indlæg i "Jeg har et godt tilbud til dig" og ikke i "Giv mig feedback på mit site/webshop".

Er man ikke interesseret i tilbuddet eller har man ikke uddybende spørgsmål i relation til tilbuddet, bedes man afholde sig fra at poste i tråden.

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:47

Tak John

Kunne du eventuelt rydde dem op også?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:51

Tom Frank Christensen:
Tak John

Kunne du eventuelt rydde dem op også?

Du har jo svaret på de postede indlæg, så det giver ikke mening at slette dem.

Havde du eller en anden anmeldt dem, uden de var besvaret af trådstarter (dig), så ville det måske give mening.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)