Nu har jeg i en længere periode været en hel del inaktiv grundet forskellige ting. Men nu slog det mig, jeg forstår simpelthen ikke hvorfor det ikke er kommet noget før.
Men jeg sad tidligere idag og snakkede med et familiemedlem omkring åbning af et Pointshop-lookalike system, dog kun med 1 forgrening i shoppen?
Men men men.. Jeg er en *BIB* til programmering, design o. lign, så derfor spørg jeg jer; Kender i til nogle der fabrikere, sælger el. lign et pointshop system med ALT! ( Læs; Jeg skal kun indsætte tekst, billeder og affiliates! )
De "præmier/varer" der kommer til at være der, vil drives på dropshipping fra 3. part som jeg har snakket med!
Glæder mig til at hører fra jer, og fortsat god weekend derude!! ;-)
Ja, det kan du nok have ret i, men hvis jeg nu vil blusse op under det igen? Jeg har en kategori at arbejde indenfor, som jeg personligt selv ved en del om. Og jeg ved at hvis jeg kan levere gratis ydelser/vare til den gruppe menneske (Læs; ca 90% af de danske drenge mellem 15-35år) vil de med 80% sikkerhed anvende mit pointsystem, da størstedelen helst ser gratis produkter frem for at betale for det! ;-)
Kort sagt, jeg kender de første 100 drenge/piger (drenge hovedesageligt) der vil anvende sitet! Derefter kan den nemt videreudvikles til andre områder! ;-)
Ja, det kan du nok have ret i, men hvis jeg nu vil blusse op under det igen? Jeg har en kategori at arbejde indenfor, som jeg personligt selv ved en del om. Og jeg ved at hvis jeg kan levere gratis ydelser/vare til den gruppe menneske (Læs; ca 90% af de danske drenge mellem 15-35år) vil de med 80% sikkerhed anvende mit pointsystem, da størstedelen helst ser gratis produkter frem for at betale for det! ;-)
Kort sagt, jeg kender de første 100 drenge/piger (drenge hovedesageligt) der vil anvende sitet! Derefter kan den nemt videreudvikles til andre områder! ;-)
Selvfølgelig er folk interesseret i gratis ting. Men nu er point-systemer jo ikke ligefrem kendt for den værdi, de giver brugerne. Pointshops har ikke mistet gnisten, fordi folk er blevet trætte af alle de fede ting, som de har tilegnet sig derigennem.
Pointshop.dks fidus ligger nok i deres aggressive markedsføring. Og det bliver din nok også nødt til, da jeg tvivler på, du får lokket brugere med værre en slaveløn, uanset hvilket format der betales i.
Jeg har en skræddersyet hjemmeside til salg: wbuy.dk
Fedt koncept du har gang i der, men der er desværre ikke noget jeg kan bruge indenfor mit fag, da "kunderne" ca 1-2% af gangene bestiller sammen hjem for at spare, men da de ikke skal bruge de samme vare, er dette jo desværre ikke aktuelt! ;-)