Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento VS PrestaShop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Står overfor at skal åbne en webshop, og har fundet en template jeg gerne vil bruge.
Men den findes både til magento og prestashop, så mit spørgsmål går på hvad er bedst ?

brugervenlighed

lettest at programmere i

omdesigne og sådan.

kom meget gerne med input er sikker på at alt kan bruges :)

MvH. 

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 12:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu har jeg både haft fingrene i Magento og prestashop og tror faktisk at det i sidste ende er en personlig sag, hvad der er bedst baseret på ens egen tekniske kunnen, penge pungen osv.

Jeg har indtil nu kun haft dårlige erfaringer med Magento, men jeg tror nærmere det skyldes udviklerne bag projektet end selve platformen. Prestashop har jeg selv udviklet i og den synes jeg bestemt er nem og hurtig at komme igang med, uden så mange problemer. Hvor jeg synes at Magento har en lidt tungere lærringskurve :)

Uden tvivl er begge platforme gode, hvis det er de korrekte mennesker der udvikler til dem ;-)

Tror du skal forberede dig på noget af en debat ^^

Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Beckers Køge / Colorama Skrevet kl. 12:38

Hej.

Jeg har faktisk 2 webshops, en af hver. Den første var en magento, og da jeg ikke selv kan udvikle på siden, så da jeg skulle lave shop nr2 ville jeg selv prøve, og der var prestashop MEGET nemmere. Jeg er meget glad for min magento, men man skal nok være noget mere inde i sit 'shit' for at kunne lave noget på den.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 12:57

Hej Kasper,

Min erfaring med de to systemer er at Magento er godt. Det kan alt hvad du skal bruge + mere til... Men det tungt at arbejde med :) Også er det til tider også tungt at afvikle for slutbrugeren... 

Presta er lettere at gå til, og lettere at afvikle :) 

- Jeg anbefaler klart presta hvis det er dit første webshop!

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 13:22

Min egen e-shop er lavet i PrestaShop og jeg er bestemt ikke nogen kodehaj, men jeg synes da at det er super spændende og nemt at lave ændringer i min shop.

Kan helt klart anbefale PrestaShop Smile

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)