Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SKAL - SKAL IKKE?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har tidligere været selvstændig med italiensk fitness tøj - solgte firmaet pga. graviditet og vil nu gerne starte op igen.

Forhandler i tiden med 4 forskellige brands som ikke findes i Skandinavien og synes at det er nogle totalt gode produkter (både tøj og fitness tilbehør).

Men ét af tøjmærkerne er så dyrt og eksklusivt, at jeg er i tvivl om der lige er marked for det nu. Både med hensyn til krisen og om folk vil betale f.eks. mellem 700 og 1000 kr. for et par træningsbukser. Det skal lige siges at kvaliteten er i top og meget eksklusivt med mange detaljer på. Og det henvender sig kun til kvinder.

Mit projekt er at åbne en webshop og kun sælge detail - altså ikke engros.

Vil rigtig gerne starte op for tror virkelig på produkterne, men det er jo nok verdens dårligste tidspunkt at starte op på, når nu der er krise og folk bliver fyret ind ad en kant. Men håber på at der stadig er de kunder som bare vil have kvalitet og innovative produkter.

Så vil lige høre hvad jeres mavefornemmelser siger?

På forhånd tak.

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 12:19

Hvis du brænder for det ville jeg ikke tvivler 2 sekunder, Men det jo meget let for mig at sige når jeg er iværksætter og ikke skal tage nogen risici i denne sammenhæng.

Tror ikke den målgruppe du går efter er ramt betydeligt med hensyn til "krisen".

Go for it

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Tilmeldt 28. Sep 12
Skrevet kl. 12:48

Jeg har et deltidsjob ved siden af og har derfor som sådan heller ikke en snarlig deadline for hvornår jeg skal kunne leve af det.

Men må indrømme at jeg brænder for det, men er meget usikker på om der er kunder nok, som vil have eksklusivt træningstøj. Skal jo trods alt kunne "hamle" op med f.eks. Intersport som sælger et helt Reebok sæt til 600 kr.

Ville du/I selv betale mere for at få kvalitet og noget som ingen andre har?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:50

Hej Lisbeth,

Super fedt at du vil starte op igen. Mit råd er at du lige tager en søgning med dette værktøj, på det givne brand:

https://adwords.google.com/o/Targeting/Explorer?__c=1000000000&__u=1000000000&ideaRequestType=KEYWORD_IDEAS

Det burde give dig et indblik i om eksklusiviteten af mærket er eftertragtet i DK.

Derudover så hvis du beslutter dig for at gå igennem med det, så arbejd på at få lavet nogle gode affiliate-aftaler, så du ikke er helt alene om at markedsføre disse brands i Danmark :-)

Held og lykke med det hele. Du er velkommen til at sende mig en PM hvis du har spørgsmål.

Tilmeldt 28. Sep 12
Skrevet kl. 13:02

Hej Patrick.

1000 tak for dit brugbare svar.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)