Hej alle Aminoer. Det jeg gerne vil høre mere om, er HVAD der bliver sagt og hvordan der manipuleres og lyves (sker i visse tilfælde, men nok ikke alle) |
Typisk er det en sælger der ikke ved noget om seo, men der er en form for standard salgstale der kommer i et væld af munddiare. Typisk noget med at de har set at man ikke er synlig på nettet og at det er rigtigt skidt, de får det næsten til at lyde som om man er ved at gå konkurs. Så begynder der en masse ævl om seo og vigtigheden af at der bliver gjort noget så man kan blive synlig på nettet.
Imens det står på plejer jeg bare at lytte og vente til gassen går af ballonen, og så plejer jeg at stille spørgsmål:
Hvad vil i gøre helt præcist? (det smyger vedkommende sig uden om eller fyre et eller andet ævl af som der desværre nok er mange uvidende der nok tror skal passe.
Hvordan kan i love placeringer når i ikke engang ved hvilke ord jeg vil findes på?
hvorfra har du fået mit nummer?
Hvorfor fortæller du mig a tdu ikke kan finde mig på nettet når jeg er på side et, hvilke ord er det du mener jeg ikke er synlig på?
På det her tidspunkt er det som regel kommet frem at det er google places der er tale om, hvortil at jeg plejer at sige at det er misvisende at kalde det for seo og at jeg mener det er at snyde folk, at få det til at lyde af mere end det er.
Der er dog ikke stor forskel på om det er denne slags firmaer eller nogle af de større med mere agressiv markedsføring. Jeg bliver dælme ringet op tit da je ikke har reklamebeskyttelse.
Jeg vil sammenligne det de gør med at skyde med sredhagl. De håber ligesom dem der sender skumle emails ud for at nare penge fra folk, at de bare rammer nogle godtroende tosser en gang imellem.
Er så irriteret på dem, så de får ofte en sang fra de varme lande.
Der var dog en enkelt en gang der sagde det som det var, at de tilbød at oprette mig i google places hvis jeg ikke allerede havde gjort det.