|
Hej Amino... Hvad kunne jeg gøre bedre... |
Link tak :) ?
Debat
Suk! Jeg håber ikke, det var for hårdt arbejde at skrive dit uddybende indlæg OG linke til din side, når nu du efterspørger feedback |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Til en start kunne du give et link :) |
Sov bedre om natten med en kontinentalseng
|
Jeg går ud fra, at du mener http://www.clpolering.dk?? Jeg synes, at din hjemmeside er super fed! Dine farver spiller total godt med hinanden. Det kan jeg godt lide. Det ville være godt, med lidt mere tekst under "nabo-rabat".. Det er lidt tyndt. Din prisberegner er også en super god ide, den er bare desværre lidt for uoverskuelig, hvertfald for mit vedkommende. Mvh. Gustav - Ha' en go' dag! |
Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.
|
rigtigt flot siden du har fået lavet Husk dit cvr nummer samme med de andre info på kontakt siden og i fodnoten på siden det styrker sidens troværdighed . en lille video på siden og flere billeder af du vindus pudser kunne gøre siden endnu mere perfekt |