Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du anbefale Meebox?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 09:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Patrick Olsen:
og jeg har oplevet nøjagtigt det samme som John Nielsen

better-web.dk ligger som jeg ser det på en VPS og ikke på en shared server så det burde ikke være fordi der er for mange kunder på din server.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 09:14 | Låst

Søren.Pedersen:

Patrick Olsen:
og jeg har oplevet nøjagtigt det samme som John Nielsen

better-web.dk ligger som jeg ser det på en VPS og ikke på en shared server så det burde ikke være fordi der er for mange kunder på din server.

Hej Søren,

Nu er det ikke på Better-Web.dk jeg oplever problemerne, men tak fordi du er interesseret ;-)

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 09:52 | Låst

John Nielsen:

Jeg har haft nogle webhoteller hos Meebox i et stykke tid.

Stabilitet og kundeservice oplevede jeg fra starten som ganske god. Men jeg har pt. oplevelsen, at deres stabilitet og availability det seneste par måneder er blevet ringere og ringere. Jeg skriver jævnligt med deres support via support-ticket, hvor de efter min personlige mening har lidt rigeligt svært ved at erkende oplevede og dokumenterede udfald. 

Meebox har efter min personlige opfattelse været for længe til at erkende deres udfordringer, men nu har de igangsat en udbygning af serverparken. Du kan læse mere om deres erkendelse af eget vokseværk på deres hjemmeside.

Hvis jeg forbliver hosting kunde hos dem, vil jeg se frem til de forbedringer i stabilitet, som de med udbygningen af serverparken har stillet deres kunder i udsigt.

Dbh. John

Hej John,

Jeg vil ikke mene, at vi har været lang tid om at erkende at der har været problemer. For det har vi gjort i et godt stykke tid, også inden vi meldte ud.

Men vi har brugt en masse tid på at fejlsøge de virtuelle maskiner, for senere at kigge på selve infrastrukturen, herunder primært vores storage. Og det sidste vi selvfølgelig tog fat på var VMware-platformen - og der var der vi fandt frem til udfordringen.

Problemet er, at vi var i den tro at vi havde rigeligt med kapacitet (hvilket vi sårment også har), og at det derfor ikke var problemet. Men vi blev klogere da vi konsulterede med VMware, der kunne fortælle os at så snart du samlet set (på alle noder) når over 80% kapacitet, så virker deres load balancing på tværs af noder ikke optimalt - hvilket giver mening, eftersom at regnstykke bliver kompliceret, og der konstant er ændringer i regnestykke VMware skal udføre for at vurdere hvor dan skal migrere de virtuelle servere hen.

Ellers havde vi først planlagt at skulle indkøbe hardware i slutningen af næste måned. Men da vi konstaterede overstående handlede vi selvfølgelig øjeblikkeligt og fik bestilt hardware hjem. Desværre for os og vores kunder, så er der leveringstid på sådan noget...

Men jeg garantere at det bliver mærkbart bedre, når de nye servere er på plads!

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Skrevet kl. 10:08 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Søren.Pedersen:

er lige netop det jeg i månedsvis har sagt ville ske når man kommer 500+ kunder på sine servere og har mysql, mail og web på samme server. Dur ikke. Unoeuro er godt, er bare for dyrt med ekstrating, men specielt godt hvis man har asp.net baserede websites som er ret dyrt andre steder.

Dell blade servere løser sandsynligvis umiddelbart ikke deres problemer på langt sigt, men det lyder jo godt i marketing materiale....

Du skal til at blande dig uden om, Søren. For du ved ikke en fløjtende fis om vores setup, men du bliver ved med at kommentere på det som om du gør. Du bliver ved med at nedgøre Meebox uberettiget, og du bliver ved med at påstå at vi er amatører der ikke kan drive en forretning. Det har du gjort i over 2 år nu, og hver gang har vi bevist dine ukorrekte og udokumenterede påstande modsat. Jeg vil faktisk mene at du med din historik her på Amino, over for Meebox, handler i ond tro. Og hvis ikke, så er du i hvert fald definitionen af en "troll". Uanset hvad, så synes jeg du vil gøre meget klogt i at stoppe med det nu!

Tak!

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 10:19 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Patrick - Meebox:
Du skal til at blande dig uden om, Søren.

overhovedet ikke, kan du ikke tage offentlig kritik skal du undlade at føre dig frem offentligt, det er det der er dit problem at du selv fører dig frem og stikker man snuden for langt frem får men en over næsen. Lad os tage din facebook profil

"Udbyder af webhoteller til priser der får konkurrenterne til at gå grædende i seng..."

Tvivler de større veletablerede udbydere går grædende i seng da deres forretningsplan er markant bedre skruet sammen end din. Undersøg du hvad udbydere som scannet og dandomain tjener af penge og sammenlign det med din businessplan. Det der er dit problem er at du tror du er hostinggud og at det nu viser sig at det vælter ind med klager over at jeres ting ikke virker og du har svært ved at acceptere det da du gik i søvne og troede du ejede verden og alle andre lå for dine fødder, grædende.
Faktum er at
1: I oversælger jeres kapacitet, hvilket du selv skrev at var helt i orden i jeres seneste whitelabel stunt
2: I har mange kunder på jeres billigservere hvilket gør at det ikke kører som det skal.
3: At i fører jer frem med super support, flere indlæg i denne tråd hentyder til at jeres support kvalitet er faldende
kan du ikke tage kritik burde du holde dig fra at skrive i et offentligt forum. Aner intet omkring dit setup, behøver jeg ikke, alt hvad jeg behøver vide er at jeres system ikke virker og derfor ikke er interessant for mig.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 10:27 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

@Patrick og Søren: Jeg tror vi er ved at løbe af sporet ift. trådstarters oprindelige spørgsmål ...

Personlig vil jeg da lade Patrick's ord stå til troende og tålmodigt afvente, at Meebox får deres setup opgraderet. Mon ikke vi så kommer tilbage til tidligere tiders glimrende produkt? Man kan jo se, at der er masser af rosende ord fra mange glade kunder. Og når Meebox meddeler, at de er ved at tage hånd om problemerne, er det også det jeg hermed vil forvente - indtil andet evt. er bevist.

dbh. & god weekend til alle
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Skrevet kl. 10:44 | Låst

Søren.Pedersen:

Patrick - Meebox:
Du skal til at blande dig uden om, Søren.

overhovedet ikke, kan du ikke tage offentlig kritik skal du undlade at føre dig frem offentligt, det er det der er dit problem at du selv fører dig frem og stikker man snuden for langt frem får men en over næsen. Lad os tage din facebook profil

"Udbyder af webhoteller til priser der får konkurrenterne til at gå grædende i seng..."

Tvivler de større veletablerede udbydere går grædende i seng da deres forretningsplan er markant bedre skruet sammen end din. Undersøg du hvad udbydere som scannet og dandomain tjener af penge og sammenlign det med din businessplan. Det der er dit problem er at du tror du er hostinggud og at det nu viser sig at det vælter ind med klager over at jeres ting ikke virker og du har svært ved at acceptere det da du gik i søvne og troede du ejede verden og alle andre lå for dine fødder, grædende.
Faktum er at
1: I oversælger jeres kapacitet, hvilket du selv skrev at var helt i orden i jeres seneste whitelabel stunt
2: I har mange kunder på jeres billigservere hvilket gør at det ikke kører som det skal.
3: At i fører jer frem med super support, flere indlæg i denne tråd hentyder til at jeres support kvalitet er faldende
kan du ikke tage kritik burde du holde dig fra at skrive i et offentligt forum. Aner intet omkring dit setup, behøver jeg ikke, alt hvad jeg behøver vide er at jeres system ikke virker og derfor ikke er interessant for mig.

Okay, lad os holde os til fakta, så...

Jeg kan godt tage kritik, men det skal være konstruktivt. Du ved ikke hvad vores forretningsplan er, og du ved tydeligvis ikke hvad konkurrenter siger om os. Jeg har ingen interesse i at være scannet og dandomain, og jeg gider heller ikke kopiere deres forretningsplan. Jeg tror ikke jer er en hosting-gud, men tak for påmindelsen af at janteloven fortsat, desværre, eksistere.

1: Vi oversælger i det omfang at vi kan tillade os det. Men vi oversælger ikke mere end vi kan klare. Manglen på server-hardware er ikke en konsekvens af overselling. Det var også sket selvom vi ikke oversolgte ressourcer.

2: Vores opbygning af servere har virket fint indtil videre. Selvfølgelig er der i blandt problemer (det er teknik!), men det er uanset set størrelse, type og antal domæner.

3: Jeg vil ikke mene vi fører os frem med at vi har super support. Men der er måske vores kunder du tænker på? Vi nævner dog at vi har bedre support end de fleste, fordi at det er fakta (baseret på hvad vores kunder siger). Jeg er glad for at du siger, at du intet aner om vores setup, og at dine påstande om at vi putter for mange domæner pr. servere og hvad du nu ellers tidligere har sagt om vores setup - som du ikke ved noget om - ikke skal tages særlig alvorligt, da det er ren gætteri og antagelser.

Hvis vores system ikke virker... Hvorfor er vi her så stadigvæk? Og hvorfor har vi så så mange trofaste kunder? (Du behøver ikke svare. Det er sådan nogle retoriske spørgsmål). Hvis Meebox ikke er interessant for dig, hvorfor skal du så ved hver en lejlighed kommentere negativt, og prøve at skræmme kunder væk?

Skal vi ikke bare sige at vi slutter her, og holder os til emnet? Kan du anbefale Meebox? "Nej." Godt, så har alle vidst fået dit svar. Og din argumentation har vi vidst også fået, så det skal du ikke bekymre dig om. :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 10:53 | Låst

Tror helt bestemt også at den skal tages et andet sted. 

Det står jo heldigvis kunderne frit for hvem de vælger som leverandør og de Amino kunder der har meldt tilbage her, har jo nu kun haft ros. Så lad os stoppe dette mudderkastning. 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:29 | Låst

Hej alle,

Denne tråd udvikler sig i en uheldig retning og langt fra det trådstarters spørgsmål gik på.

Jeg låser tråden nu og håber trådstarter har fået svar på sit spørgsmål, hvis ikke så kan du oprette en ny tråd - og der vil jeg opfordre alle til at holde sig til emnet og holde mudderkastningen i privat forum. Ingen nævnt ingen glemt.

De bedste hilsner
/Brian 

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)