Du skal til at blande dig uden om, Søren.
overhovedet ikke, kan du ikke tage offentlig kritik skal du undlade at føre dig frem offentligt, det er det der er dit problem at du selv fører dig frem og stikker man snuden for langt frem får men en over næsen. Lad os tage din facebook profil
"Udbyder af webhoteller til priser der får konkurrenterne til at gå grædende i seng..."
Tvivler de større veletablerede udbydere går grædende i seng da deres forretningsplan er markant bedre skruet sammen end din. Undersøg du hvad udbydere som scannet og dandomain tjener af penge og sammenlign det med din businessplan. Det der er dit problem er at du tror du er hostinggud og at det nu viser sig at det vælter ind med klager over at jeres ting ikke virker og du har svært ved at acceptere det da du gik i søvne og troede du ejede verden og alle andre lå for dine fødder, grædende.
Faktum er at
1: I oversælger jeres kapacitet, hvilket du selv skrev at var helt i orden i jeres seneste whitelabel stunt
2: I har mange kunder på jeres billigservere hvilket gør at det ikke kører som det skal.
3: At i fører jer frem med super support, flere indlæg i denne tråd hentyder til at jeres support kvalitet er faldende
kan du ikke tage kritik burde du holde dig fra at skrive i et offentligt forum. Aner intet omkring dit setup, behøver jeg ikke, alt hvad jeg behøver vide er at jeres system ikke virker og derfor ikke er interessant for mig.
Okay, lad os holde os til fakta, så...
Jeg kan godt tage kritik, men det skal være konstruktivt. Du ved ikke hvad vores forretningsplan er, og du ved tydeligvis ikke hvad konkurrenter siger om os. Jeg har ingen interesse i at være scannet og dandomain, og jeg gider heller ikke kopiere deres forretningsplan. Jeg tror ikke jer er en hosting-gud, men tak for påmindelsen af at janteloven fortsat, desværre, eksistere.
1: Vi oversælger i det omfang at vi kan tillade os det. Men vi oversælger ikke mere end vi kan klare. Manglen på server-hardware er ikke en konsekvens af overselling. Det var også sket selvom vi ikke oversolgte ressourcer.
2: Vores opbygning af servere har virket fint indtil videre. Selvfølgelig er der i blandt problemer (det er teknik!), men det er uanset set størrelse, type og antal domæner.
3: Jeg vil ikke mene vi fører os frem med at vi har super support. Men der er måske vores kunder du tænker på? Vi nævner dog at vi har bedre support end de fleste, fordi at det er fakta (baseret på hvad vores kunder siger). Jeg er glad for at du siger, at du intet aner om vores setup, og at dine påstande om at vi putter for mange domæner pr. servere og hvad du nu ellers tidligere har sagt om vores setup - som du ikke ved noget om - ikke skal tages særlig alvorligt, da det er ren gætteri og antagelser.
Hvis vores system ikke virker... Hvorfor er vi her så stadigvæk? Og hvorfor har vi så så mange trofaste kunder? (Du behøver ikke svare. Det er sådan nogle retoriske spørgsmål). Hvis Meebox ikke er interessant for dig, hvorfor skal du så ved hver en lejlighed kommentere negativt, og prøve at skræmme kunder væk?
Skal vi ikke bare sige at vi slutter her, og holder os til emnet? Kan du anbefale Meebox? "Nej." Godt, så har alle vidst fået dit svar. Og din argumentation har vi vidst også fået, så det skal du ikke bekymre dig om. :-)