Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du anbefale Meebox?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Mikael christiansen:
meebox.net de kan klart anbefales de er de bedst , af alle de webhoteller jeg har prøvet

Jeg har haft nogle webhoteller hos Meebox i et stykke tid.

Stabilitet og kundeservice oplevede jeg fra starten som ganske god. Men jeg har pt. oplevelsen, at deres stabilitet og availability det seneste par måneder er blevet ringere og ringere. Jeg skriver jævnligt med deres support via support-ticket, hvor de efter min personlige mening har lidt rigeligt svært ved at erkende oplevede og dokumenterede udfald. 

Meebox har efter min personlige opfattelse været for længe til at erkende deres udfordringer, men nu har de igangsat en udbygning af serverparken. Du kan læse mere om deres erkendelse af eget vokseværk på deres hjemmeside.

Hvis jeg forbliver hosting kunde hos dem, vil jeg se frem til de forbedringer i stabilitet, som de med udbygningen af serverparken har stillet deres kunder i udsigt.

Dbh. John

enig de levere en yderste god service og de forbedre sig hele tiden ,  de oplevelser jeg har haft med er kun gode  og det er et super produkt de levere .

de er det webhotel jeg har haft der levere det bedste webhotel , så jeg kan kun anbefale dem på det bedste

dog har jeg ikke dit webhotel der kan være store forskel på sine behov , hvor man ligger server  , hvem der ligger på de andre server med mere ,så jeg skal ikke sige om du oplever problemer noget anderledes , jeg er i hvert fald tilfreds nul ned tid og siden er super stabile server jeg ligger på

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 00:38 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bruger kun Meebox på baggrund af nogle enkelte ting:

- Næsten altid chat support

- Amino brugere der driver det

- 100% oppetid

- Danmarks bedste kundeservice

- Rigtigt mange 1 click installations, eks. Blogs, Forums, etc.

Jeg kunne komme med mange gode augmenter! :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:51 | Låst

Jeg synes personligt at min oplevelse er at det er fint til små sider.

Til sider med mange besøgende bliver det langsomt og ustabilt. 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 01:20 | Låst

John Nielsen:
Hvis jeg forbliver hosting kunde hos dem, vil jeg se frem til de forbedringer i stabilitet, som de med udbygningen af serverparken har stillet deres kunder i udsigt.

Ligesom John, har jeg gennem et stykke tid haft en ganske svingende oplevelse med Meebox. Der er efter min vurdering tydelige performance problemer på nogle af deres servere og jeg oplever indimellem lange svartider, med periodevise udfald. Jeg håber de får løst problemerne med deres nye investeringer - det er nødvendigt.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:41 | Låst

Jeg oplever også lange svartider dog ikke noget jeg syntes er så slemt, men en anden programmør jeg arbejder sammen med, kan ikke lade vær med at kommentere det, så der kan være noget om sagen.

når jo, jeg fik lavet et hoved domæneskift af meebox som forsikrede mig at kun hoved domænet ville blive påvirket, i stedet gik alle mine websites ned ... det var virkelig noget af en skuffende oplevelse, og jeg har stadig ikke fået min webshop op at køre endnu. Jeg har selv fixet mine andre websites, men lige min webshop ser ud til at være dødsdømt, desværre. 

Så mon ikke du kan finde noget bedre? Har du prøvet Unoeuro? Har hørt en masse godt om dem. (uden selv at have prøvet dem)

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 08:22 | Låst

Khend Pauner:
Jeg oplever også lange svartider dog ikke noget jeg syntes er så slemt, men en anden programmør jeg arbejder sammen med, kan ikke lade vær med at kommentere det, så der kan være noget om sagen.

er lige netop det jeg i månedsvis har sagt ville ske når man kommer 500+ kunder på sine servere og har mysql, mail og web på samme server. Dur ikke. Unoeuro er godt, er bare for dyrt med ekstrating, men specielt godt hvis man har asp.net baserede websites som er ret dyrt andre steder.

Dell blade servere løser sandsynligvis umiddelbart ikke deres problemer på langt sigt, men det lyder jo godt i marketing materiale....

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 08:24 | Låst

Khend Pauner:
i stedet gik alle mine websites ned ... det var virkelig noget af en skuffende oplevelse, og jeg har stadig ikke fået min webshop op at køre endnu

Du burde ved at have en kopi af din MySQL få det op og køre?

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 08:25 | Låst

Masterinseo:
- Næsten altid chat support

og den har du behov for pga.?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 08:37 | Låst

Hej Jonasdh,

Jeg har haft domæner hos Meebox i et godt stykke tid nu - og jeg har oplevet nøjagtigt det samme som John Nielsen, men jeg har tillid til at drengene nok skal indse at problemerne er for store lige P.T.

Meebox I må lige skrue bissen på :-)

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 08:45 | Låst

Jeg slutter mig til de andre - jeg kan sagtens anbefale Meebox. 

Jeg har haft et webhotel hos dem i lidt over et år, hvor alle mine hjemmesider ligger. Jeg har omkring 5 stykker oppe lige pt. samt 9 domæner liggende på deres mindste webhotel til 10,-/mnd som virker upåklageligt

Som ellers nævnt, så har de rigtig god kundeservice, rigelig med funktioner såsom cPanel, 1-click installer og mere.

Så jo, Meebox får også en anbefaling herfra! Big Smile 

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)