Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger job !

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg ved ikke om denne er lagt forkert, men undskyld hvis den er.

Herinde kan man jo få svar på alt :) Jeg søger faktisk et fritidsjob.

Jeg er i forvejen ansat 37 timer som IT supporter, men er kommet i en situation hvor jeg har brug for en ekstra indtjening.

Er der nogen der har nogle gode forslag? Eller er der nogen der kan bruge mig til noget? :)

På forhånd tak.

Hilsen Jonas

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 19:18

Jeg kan ikke tilbyde dig et job, men vil da foreslå dig at skrive evt. kompetencer, alder osv. :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 19:19

Du kunne evt. oprette din egen wordpress blog og skrive artikler? Derfra kan du så sælge nogle affiliate produkter. 

Du kan også oprette en squidoo, hvor du også kan skrive artikler om alt mellem himmel og jord. Lige her for tiden, har jeg et projekt kørende inde på Squidoo, hvor mit store mål er, at tjene 33 dollars om dagen. 

Mvh. Gustav - Ha' en go' dag! 

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Tilmeldt 24. Apr 09
Skrevet kl. 19:26

Tak for svaret.

Jeg har overvejet wordpress blogs osv. Men mit store problem er jeg virkelig ikke ved hvad jeg skal skrive om?
Nettet er fyldt med blogs om IT og alle andre områder. Det skulle også gerne være et område jeg er meget kendt inden for.

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 19:34

Du kunne fx starte med at vælge et emne som du selv ved noget om, og som vigtigst af alt, noget du interesserer dig for.

Lad os sige, at du vælger Apple, eller måske endnu mere specifik, Iphone. 

Du har din blog på wordpress, hvor du skriver længere artikler om alt mellem himmel og jord, inden for apple --> Iphone; Must have apps, guides, tips&tricks, rygter, osv, osv.. 

Samtidig med det, skriver du de samme artikler, bare i noget kortere udgave, og poster dem på squidoo, med en masse backlinks tilbage til din egen blog. Ved dette "trick" kan du nemt få en masse besøg over på din blog fordi, at squidoo ranker højt i google

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 19:43

Gustav Gade:

Du kunne fx starte med at vælge et emne som du selv ved noget om, og som vigtigst af alt, noget du interesserer dig for.

Lad os sige, at du vælger Apple, eller måske endnu mere specifik, Iphone. 

Du har din blog på wordpress, hvor du skriver længere artikler om alt mellem himmel og jord, inden for apple --> Iphone; Must have apps, guides, tips&tricks, rygter, osv, osv.. 

Samtidig med det, skriver du de samme artikler, bare i noget kortere udgave, og poster dem på squidoo, med en masse backlinks tilbage til din egen blog. Ved dette "trick" kan du nemt få en masse besøg over på din blog fordi, at squidoo ranker højt i google. 

Hvis du mener, at det giver meget SEO-værdi at linke til sig selv mange gange, tager du fejl :) Desuden er squidoo vidst nok no-follow :D

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 19:54

Jeg mener, at det helt sikkert er en fordel, at gøre det på den måde, der kan han hvertfald sparer penge i stedet for, at købe trafik. 

Om squidoo er no-follow eller ej, så er et link stadig bedre ind ingen links.. 
Du kan evt. læse denne lens

Tilmeldt 24. Apr 09
Skrevet kl. 23:40

Tak for svarene :) Jeg vil prøve at lege lidt med ideen :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)