Hvis du er interesseret i at blive endnu bedre til at holde foredrag, produktpræsentationer eller taler – så tjek de gode GRATIS råd ud på www.foredragsakademiet.dk
Du kan blive inspireret af filmklip, lydklip, informationssider og et omfattende foredragskursus. Det hele er selvstudie, så du kan arbejde med det, lige når det passer dig. Men du kan også deltage på et kursus, eller på vores populære MasterClass - og du kan få skræddersyet rådgivning.
Jeg har selv holdt foredrag siden 2008, og det har været en fantastisk ting at få ind I mit liv.
Foredrag er en kunst ligesom meget andet, og hvis man vil blive bedre, så kan jeg kun anbefale folk at få sparring og inspiration udefra.
Jeg har selv en foredragsrådgiver, som jeg ping-pong´er med fra tid til anden, og så har jeg benyttet en kropssprogs-ekspert for at blive super-skarp på dette område. Det har givet mig en øget forespørgsel og endnu bedre feedback fra kunderne.
... så Jeres akademi udfylder helt sikkert et tomrum for mange foredragsholdere...