Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gramatisk inddeling i en kampagne / annonce

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle, 

Har det nogen "fordel" at opdele kampagner gramatisk i ord? Fx hvis jeg sælger kaffemaskiner, har jeg to kampagner:

-Kaffemaskine

-Kaffemaskiner 

Altså (er) som gør forskellen, og ligeledes i de tilhørende søgeord under hver kampagne. 

Betyder dette overhovedet noget? 

Mange tak Smile

Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

Det bliver næsten for detaljeret hvis ikke entals og flertalsformen kan ligge i samme annoncegruppe. I meget store konti kan det være en fordel at lave annoncegrupper med kun et eller to enkelte søgeord i fx exact match, så bliver de ords performance nem at overvåge. 
Hvis du altså sælger megamange kaffemaskiner, kan det være en ide at oprette en annoncegruppe til exact match kaffemaskine og kaffemaskiner. og en anden til phrase og broad match.

Men du skal klart have flertalsformerne med for det giver naturligvis billigere klik - typiske stavefejl kan også være gode søgeord.

Vh
Ruth 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at grammatisk er med to M'er Big Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)