Vi har lavet en hjemmeside, som sælger et styrketræningsprogram og skriver lidt om styrketræning, styrketræningsøvelser og den slags.
Vi har ikke lige ressourcer til at få sitet brugertestet, så måske vi kunne lokke nogle herinde til at klikke lidt rundt på sitet, og skrive hvis der er noget der ikke fungere/er skidt lavet.
Alt feedback er velkommen - design, opbygning, fejl, kode etc. Vedr. SEO så har jeg ikke fået puttet en unik metadescription på alle siderne endnu (I know!)
På forhånd tak - Tue
Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.
siden burde deles op i flere katerogier der er meget på forsiden og mon ikke der kommer mere viden , derved bliver siden til sidste meget uoverskuelig side
kontakt siden kunne jeg ikke med dine kontakt info og en kontakt formular derved lettere at kontakte dig
Jeg har overvejet at dele forsiden lidt op, men gik væk fra ideen. Grunden er at alle de amerikanske sider bruge modellen med en lang landingpage i stedet for en masse kategorier. Men måske jeg skal genoverveje?
De sociale medier komme på (nok kun FB) men det er ikke første prioritet.
Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.
Det her er ikke så meget et svar på jeres egentlige spørgsmål, men når jeg tænker på styrketræningsprogrammer, så er jeg mere ovre i apps til Ipad /iphone, eller android? Også muligheden for at downloade billigere? :)
Mit førstehåndsindtryk er, at det godt nok er en kvalitetsside, som jeg er kommet ind på. jeg savner også lidt flere sider, som i kan dele alt jeres information ud på.
Delen med øvelser får et kæmpe plus. Det eneste lidt kedelige er, at man kan få meget af det samme i app store enten gratis eller for 6 kr.
Mvh. Gustav - Ha' en go' dag
Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.
Det er rigtigt at man kan få apps til ingen penge. Forskellen på vores program og apps er, at i vores pakke får du omkring 70-80 sider med øvelser, programmet (29 A4 sider) og meget mere. Jeg tør ikke tænke på hvor meget det ville fylde i en app - måske 600-700 skærmbilleder.
Men det er god feedback, for vi skal nok gøre noget mere ud af at forklare forskellen på vores pakke - og en app til 6 kr. Tak for feedback.
Det kan godt være vi skal dele landingssidwn ind i kategorier - ser bare at de amerikanske sider gør sådan. Jeg må igang med at splitteste.
Jeg kom i tanke om, at det også kunne være fedt, med en film til hver øvelse (eller de mest brugte, eller sådan noget), så os der går det forkert, kan se vores fejl, så vi ikke får så ondt i ryggen ;)
Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.