Vil lige dele denne SUPER fede nyhed med alle! Det kan være en lille reminder om, at gode ting kommer til den der venter - eller, at tålmodighed bærer frugt. Eller, at noget godt kan ske for alle. Indsæt selv flere ordsprog :-)
I hvert fald, så faldt jeg over noget helt vildt fedt i dag, da jeg skimtede hylden med magasiner i kiosken! Magasinet Smag & Behag (www.smag-behag.dk) har med fed skrift på forsiden skrevet SOUS VIDE - Alene det at sous vide-teknikken får opmærksomhed, synes vi hos SousVide.dk er enormt fedt!
Men begejstringen ville ingen ende tage - For da jeg så fik købt bladet og slog op på artiklen, så steg min puls kraftigt! VI ER OMTALT! :-)
Ikke nok med at de omtaler vores maskine i deres gode artikel - De henviser også til vores hjemmeside. Og som glasur på denne dejlige reklame-kage, så har de endda nævnt vores hjemmeside som kilde til at læse meget mere om sous vide-tider og temperaturer!
Det var heeelt vildt!
Men vent - For der bliver serveret kaffe til kagen :-) Et par sider efter artiklen, omtaler de atter vores produkt og vores hjemmeside - denne gang i en artiklen om det ultimative køkkengrej!
Jeg kan næsten ikke få armene ned!
Nu vil jeg læne mig tilbage og glæde mig over at et stort spadestik er blevet taget, i retningen mod at sprede kendskabet til sous vide-teknikken og vores produkt!
Her er et par billeder - tør ikke rigtig bringe for mange billeder, da jeg ikke ønsker at overtræde noget copyright!
Helt fantastisk - det er da super lækkert! Og et rigtig flot blad, så det er jo dejligt at blive associeret med denne form for magasin.. Hvis der skulle være flødeskum til kagen som du fik til kaffen, så skulle de da have kontaktet dig inden de skrev artiklen - så havde du formentlig fået et citat i ;9
Men det er jo en skøn måde, at fejre torsdagen på og give kage til kontoret..
Hvis du vil, så vil det være sjovt at se over de næste par uger om dette giver et løft i besøgene og/eller omsætningen.
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.