Måske en smule misvisende overskrift for de fleste, men det passer for mit vedkommende :) For en måneds tid siden, købte jeg den prøveperiode på 30 dage her, som Amino Plus medlem. Og kan lige så godt sige det lige ud, gjorde det kun for at få konverteringskarma, da det var en bog jeg havde haft i tankerne at købe førhen, og bogen var skam også fantastisk, men meningen var så at jeg efter de 30 dage, ville sige farvel til mit Plus medlemsskab. Men nu forstår jeg sku godt hvorfor i tilbyder de 30 dags prøveperiode, jeg er selv ikke iværksætter (pt) men derimod marketingsmand, så er ikke engang alle fordelene jeg kan bruge, men stadig er medlemsskabet alle pengene værd, bare Amino TV alene er alle pengene værd. Så måtte jo sige til min nærmeste chef at det var sku træls at jeg mistede medlemsskabet nu her om snart, og at de bøger og videoer jeg havde fået gennem amino havde hjulpet til en stor del af det fremskridt der var sket i løbet af måneden, faktisk har konverteringskarma forøget vores konverteringer med over 12% denne måned alene, og er endnu ikke færdig med at implementere bogens forslag. Så efter små 2 minutters snak, blev vi enige om virksomheden hjertens gerne ville betale de små 1.000 kr medlemsskabet koster, og at pengene nok var sparet/tjent inden for den første måned. Meningen med posten er blot, at det er ikke kun iværksættere der burde elske dette produkt, har du med marketing er der stadig utrolig mange fordele. Så hiv fat i din chef og fortæl ham hvordan sådan et værktøj kan booste hans forretning.
|
Tror lige jeg sender denne post videre til min chef - man har jo lov at håbe;)