Er i klar til de mange nye domæneendelser der vil blive lanceret, og de mange spændende forretningsmuligheder de giver? ICANN har besluttet at liberalisere domænemarkedet, og har i den forbindelse modtaget næsten 2000 ansøgninger på nye domæneendelser. Der er delte meninger om hvilken effekt massevis af nye domæneendelser vil få på markedet, men de åbner helt sikkert op for nogle attraktive muligheder for dem der er hurtige. Som det ser ud i øjeblikket, forventer vi at komme til at tilbyde følgende domæneendelser - som brugsmæssigt vil fungere som andre almindelige domæner, såsom .com, .dk etc.: Geografiske: Generiske: En mere overskuelig oversigt kan ses på vores website via linket herunder. Af de interessante kan bl.a. fremhæves .app, .blog, .help, .map, .today, .show, .club, .live, .news og ikke mindst .now Detaljerne for de enkelte endelser er endnu ukendt, men ser du muligheder eller har interesse i nogen af dem? Så udfyld en interesseerklæring på vores website, 100% gratis og uforpligtende, for de domæneendelser du er interesseret i. Så sender vi en mail så snart vi ved mere om priser, regler, lanceringsdatoer og andet relevant: http://www.activewebs.dk/nyheder/nye-gtlds/ Har du en mening om de nye endelser? Så del den gerne her i tråden. |
Hej
På en måde UTROLIGT brugbart! Det er meget smart, men på den anden side UTROLIGT overskueligt. Det kan gøre det meget sværere at huske domænenavne, og jeg har ikke lyst til - stædig som jeg er - at skulle til at google diverse sider bare fordi det var NAVN.today og ikke NAVN.tomorrow.
Men jeg ser frem til det alligevel - det kan jo være, at jeg bare er for konservativ.