Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google index

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Deiborg (Sørensen) - Cygnet:
Så det er nu helt korrekt rådgivning.

Da ikke hvis de siger han skal ligge en 404 side op og løse hans 301 redirect problem på den måde.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Frederikssund
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 65
Fra  Trithon Sport Skrevet kl. 14:20

Jeg tror der blev misforstået noget. Der lå en 404 side deroppe som man inde i den kan lave en 301 redirect.. Mange termer, men jeg er nu fuldt tilfreds med Dandomain. Det er nok mere os der har problemer med alle de nye termer.

GWT var allerede aktiveret for det gamle www.trithon.dk hvilket faktisk er temmelig uheldigt. Jeg har prøvet at slette sitet og oprette det igen, men det er den gamle forside der kommer frem, og når jeg går ind i punktet "adresseændring" står der at sitet ikke er tilmeldt og at det skal bekræftes før vi kan anmode om adresseændring. Men idet vi jo allerede har bekræftet dette for flere måneder siden så hænger vi i cachen, eftersom der ikke kommer enbekræftelses funktion frem når vi sletter/opretter det igen...

Hvis vi derimod tilføjer www.trithonsport.dk i GWT så kommer der en bekræftelse frem, som vi lægger op med FTP på www.trithon.dk og TADAAA, så kommer trithonsport nok så fint frem med det nye billede, selvom vi blot har peget på trithon.dk.. Men det gamle trithon.dk kan vi ikke gøre noget ved, hvilkeet er temmelig irriterende, da Google nægter at indeksere det pga vores duplicate contents sikkert.. Sandboxed?? øv.

Vi har uploadet et sitemap.xml på både trithon.dk og trithonsport.dk og også lagt en robot.txt op i roden af trithon.dk.

Er der andre der ved hvordan vi kan komme ud af vores "bad standing" hos Google? Har også prøvet at koble Google Analytics til trithon.dk i håb om at de kan se det er en ny side.. Måske det hjælper... 

Derudover er nu begyndt at lægget en default.asp fil ned i hver eneste link mappe som kommer frem under site:trithon.dk men det er et voldsomt stort arbejde.. Er det virkelig måden at gøre det på? Oprette en mappe for hver link med en default.asp 301 redirect i?

http://www.trithon.dk - Salg af fitness maskiner og crossfit udstyr

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 16:25

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Frederikssund
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 65
Fra  Trithon Sport Skrevet kl. 16:56

Jonas, det var simpelthen et perfekt dokument!

Jeg havde kæmpet med den krølle at bekræfte sitet hele dagen og 1-2-3,wupti så kunne jeg da i det mindste få lov til at ændre adresen... Derudover har jeg nu lavet mapper med 301 directs for hver enkelt fil der var døde links til (det kostede en kande kaffe), så nu spiller strukturen.

Så er det vel bare at læne sig tilbage og vente på at Google trækker os op af sandgraven igen og tilbage på listerne... duplicate content: don't do it!

Tak for hjælpen derude. Skulle nogen kede sig må de gerne lige checke trithon.dk og se om keywords osv er lavet korrekt også, men jeg tror vi er ved at fange begreberne efterhånden.

http://www.trithon.dk - Salg af fitness maskiner og crossfit udstyr

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)