Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du noget til aktier - jeg er ny og vil meget gerne have hjælp

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg har gjort op med mig selv, at jeg vil begynder at investerer i aktier. Jeg har overvejet at få et møde i banken, med det formål, at jeg får nogle spørgsmål besvaret. Men inden vil jeg da høre jer aminoer!

Jeg overvejer at investerer for et beskeden beløb, men hvis det går godt, vil jeg gerne investere flere penge. Mine overvejelser går på, om jeg skal investerer gennem min bank, eller gennem fx Saxo Bank? Hvad er forskellene? 

Jeg har selvfølgelig læst lidt, men er der ting som jeg skal have helt styr på, før jeg begynder at investerer? har du evt. links med god generel information om aktier?

Jeg takker på forhånd mange gange for dit svar :)

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

JA, der er MANGE ting du skal have styr på, men det afhænger igen hvad det er du vil med det her. Folk bruger 5 år af deres liv på at læse økonomi på univeristet og yderligere år på at lære markedet og produkter at kende osv.

Mht. til hvilken bank du skal vælge afhænger det af hvad du vil investere i og hvor tit du vil investere. Gå ind og læs om deres priser, SaxoBank eller Nordnet kan også anbefales.

Mht. til rådgivning i banken: et godt råd er at være kritisk overfor bankens råd.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)