Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har ideen - mangler partner

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle,

Jeg har ideen/ideerne, jeg mangler bare en partner til at føre mine ideer ud i livet.

Har du en profil der minder om denne, så vil du helt sikkert være interessant for mig :

Udadvendt

Seriøs/målrettet

Ikke bange for nederlag - altid ser positivt på tingene

Kan arbejde på egen hånd

GERNE bo omkring Fredericia (ikke et must)

- Er du interesseret i at prøve kræfter med et seriøst projekt, så lad mig endelig høre.

Mere info omkring projektet vil jeg meget gerne forklarer dig - skriv en mail til mig, så tager vi en konference om det herefter.

Mail mig på nicolai@nicolaimortensen.dk

God dag Amino'er

Fra Nivå
Tilmeldt 17. May 12
Indlæg ialt: 33
Fra  GaZoo.dk Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

det var måske en ide at fortælle folk lidt mere, fx om hvilken branche du har planer for.

du kan jo sagtens specificere det lidt mere uden at røbe din ide Wink

GaZoo.dk -- Fritidsjobs til alle!

Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sepp,

Der er lidt forskellige tanker i spil - 2 forskellige brancher, så det er endnu en af grundene til at finde en sparrings partner ;-)

Derudover vil jeg helst køre en samtale med personen der har lyst til at lytte mere om det. Evt skype møde.

Håber det var svar nok ;-)

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er 17, snart 18 år og jeg er lige præcis som du beskriver. Jeg har næsten stablet min første webshop på benene.

Du skal ikke lade min alder skræmme dig væk. :-)

Skype: dennis.thomhav

Fra Nivå
Tilmeldt 17. May 12
Indlæg ialt: 33
Fra  GaZoo.dk Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

okay, tænkte bare på at både du og andre nemt kan spilde tiden, hvis fx. du manglede en webdesigner, men det var tømre, bagere, osv. der først skulle skrive privat til dig, for at finde ud af at det ikke var dem du søgte Smile

GaZoo.dk -- Fritidsjobs til alle!

Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er korrekt.. Altså, noget af det vil være indenfor opsøgende salg, andet vil være internet salg.. Så den kører lidt 50/50 der. På startbasis skal det køre som internet salg, og stille og roligt indtage sig på markedet v.h.a. opsøgende salg. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)