Hej Pi Jeg synes du har en fin side, men problemet pt er, at der ikke er så mange varer at vælge imellem, som der er blevet nævnt Hvis man fx vil købe en gave til 300 eller 400 kr eller give et gavekort på et af de beløb, ja så er der jo næsten intet at vælge imellem. Jeg tror, hvis du får en større gruppe af varer, der koster i den prisklasse, så kommer der også kunder, og de vender måske tilbage og køber igen, og måske de lidt dyrere varer. |
Hej Dan og Tanja
I har jo bare nogle lige i øjet pointer. Jeg kender jo også selv den der shampoo-finte. Nu har jeg forsøgt at ændre menuen, så den er lidt mere overskuelig, og så man kan søge på kategorier og ikke kun designere. Det er virkelig givtigt med nogle konstruktive råd, som man ikke selv umiddelbart kan se.
Ellen, mange tak for dit indlæg og rosen
. Du har så evigt ret mht udvalget, og der arbejdes på højtryk med at finde flere produkter. Det er ikke altid det nemmeste, når vi skal holde prisniveauet uden at få underskud. Jeg kunne godt have ventet med at publicere hjemmesiden, til der var flere produkter, men jeg valgte at gå igang med det vi har. Og så kan jeg jo også høre feedback fra jer amino''er, hvilket hjælper meget.