Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg mangler kunder

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
 Hej Pi

 

Jeg synes du har en fin side, men problemet pt er, at der ikke er så mange varer at vælge imellem, som der er blevet nævnt

 

Hvis man fx vil købe en gave til 300 eller 400 kr eller give et gavekort på  et af de beløb, ja så er der jo næsten intet at vælge imellem. Jeg tror, hvis du får en større gruppe af varer, der koster i den prisklasse, så kommer der også kunder, og de vender måske tilbage og køber igen, og måske de lidt dyrere varer.

Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk

Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dan og Tanja

I har jo bare nogle lige i øjet pointer. Jeg kender jo også selv den der shampoo-finte. Nu har jeg forsøgt at ændre menuen, så den er lidt mere overskuelig, og så man kan søge på kategorier og ikke kun designere. Det er virkelig givtigt med nogle konstruktive råd, som man ikke selv umiddelbart kan se.

 

Ellen, mange tak for dit indlæg og rosen . Du har så evigt ret mht udvalget, og der arbejdes på højtryk med at finde flere produkter. Det er ikke altid det nemmeste, når vi skal holde prisniveauet uden at få underskud. Jeg kunne godt have ventet med at publicere hjemmesiden, til der var flere produkter, men jeg valgte at gå igang med det vi har. Og så kan jeg jo også høre feedback fra jer amino''er, hvilket hjælper meget.

Fra Bryrup
Tilmeldt 25. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

 

Jeg synes det er nogle gode indlæg her...

 

En ting som jeg synes halter er "professionalismen" der skal give troværdighed...f. eks. tror jeg det er meget vigtigt at den første side KLART udtrykker hvad denne virksomhed laver. I tekst eller noget...jeg synes måske forsiden næsten virker som en underside...

 

Jeg tror også at "den gode historie" kan være til gavn i denne sammenhæng...måske kunne designerne være villige til et samarbejde om "et eller andet"...ved ikke præcis hvad...Nogle af mine kammarater har startet www.illux.dk som sælger fotokunst...her kunne du måske hente lidt inspiration og ideer...de har fået enorm god respons på deres side...

 

Er enig i at Mammut løsningen skal væk...brug 50.000 på et site der stemmer overens med det du sælger...det er vigtigt med signalerne når man sælger disse varer...

 

Mvh. Tobias

Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tobias

Tak for dit indlæg!

Teksten på forsiden røg desværre ud her til aften ved en opdatering, men den er inde igen. Sådan er det at være nybegynder

Mht. den omtalte proffesionalisme, så er jeg netop i gang med at oprette helt nyt design på scannet, og har fået en super dygtig søgemaskineoptimerings-ekspert på sagen. Jeg er ret glad for det simple design, hvor man ikke bliver forstyrret af en masse "støj", men jo, det kan godt se meget mere lækkert ud.

Mamut har på mange måder været gode ved opstarten, men hvad sker der for, at man ikke kan findes på søgemaskiner pga mamuts design!? Det er meget beklageligt og en dyr lærerstreg. Ikke den sjoveste måde at starte iværksætter-tilværelsen.Det bliver dog snart bedre, ikke mindst pga de gode råd fra jer amino''er

Venlig hilsen

Pi

Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-07-2007 12:38:04 Forfatter:Pi Gudmundsson
 Hvad skal jeg stille op med markedsføring? Og andre ting der kan hjælpe kunder til butikken.

 

På forhånd tak!



Læg mærke til at du ved at træde ind på amino har haft mindst 20 visits til siden og næsten to salg. Ved ik om der findes møbelfora, men gør dig synlig i onlinedebatter med saglige indlæg om dit og dat... altid med en signatur som linker til dit site.

Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes siden ser god og overskuelig ud, kunne helt klart godt finde på at købe noget på siden.

Kan godt lide layoutet ikke er fyldt med alverdens ting. Så efter min smag passer layout og varer sammen.. :)

Kan ikke logge ind via mit gamle login så har lavet en ny
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!

 

Hvis jeg skulle give et hurtigt råd, ville jeg mene, at du/I burde lave lidt bedre orden i navigationslinien i siden af websitet. Desuden burde logoet i toppen af siden (navnet) designes så det ser lidt mere eksklusivt ud - det er jo trods alt fine varer! ;)

 

 

Fra Valby
Tilmeldt 3. Oct 05
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Mht. Dankort, så tag fat i DIBS.
De har nogle billige færdige løsninger du kan sætte dirkete ind i din hjemmeside og ordner det hele for dig. De har også en e-mail løsning som er meget billig.



 



/Marcus



-- ScanvoX --

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)