Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler skribent og feedback på minecarten.dk - MINECRAFT

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 98
Fra  Gibbers Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!
Mangler en ung skribent som kan og vil skrive nyheder og få artikler til vores nystartet site: www.minecarten.dk
Der er desvære ingen løn pt. men det kan muligvis være at det kommer, hvis vi begynder at få mange der kigger på vores side.

Krav: Man skal kende spillet minecraft og have lyst til at skrive gode artikler og nyheder.

Skriv gerne en mail: admin@minecarten.dk 

Mvh Nikolaj Nielsen 

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 22:43

Du er velkommen til at kigge på imezzo.dk med henhold til tekster.

Tror det bliver svært at finde en gratis skribent herinde..

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 22:46

Hej Nikolaj. 

Jeg vil lige starte med at sige, at jeg ikke selv spiller minecraft, men min lillebror gør, i stor stil endda, så jeg har da lidt "basis viden" inden for spillet. 

Jeg synes, at selve dit layout på siden er fedt, men det er som om, at den ikke helt er færdig endnu? Der står ikke særlig meget, men det er måske meningen, at den skal holdes meget simpel? 
Udover det, så savner jeg lidt en søge funktion. I sær på din side "bygge recipes", hvor der står lidt uoverskueligt. 

Mvh. Gustav 

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:21

jeg syens siden mangler en del fokus på overskueligheden og frem kort på forsiden hvad er sidens budskab hvad omhandler siden om

om jeg og en kontakt side kan jeg heller ikke finde , det vil klart styrke sidens troværdighed

social medier kan jeg ikke finde på siden få gerne google plus og facebook og twitter på siden .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)