Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Passende domænenavn?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa!

Jeg overvejer lidt at starte en adsense/affiliate-side, men jeg gider ikke have at domænet kun kan bruges om ét emne.

Det skal være sådan, at hvis jeg beslutter at der skal forskelligt indhold på siden, kan det lade sig gøre, uden det vil komme til at se mærkeligt ud, på grund af domænenavnet. 

Hvis jeg skal komme med et eksempel kan jeg godt lide Kristoffer Føns' "quickresults.dk" (mener nok det er ham der har den side,) da det kan bruges til stort set alt!

Jeg spørger jer, fordi jeg ikke er specielt kreativ, og derfor har svært ved at komme op med et navn...

Håber i har nogle idéer!

Mvh Sune

Find en god og billig backup løsning her!

Fra København
Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 33
Fra  Bokseudstyr.dk Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror desværre, at hvis nogen her pludselig kommer op med et genialt domænenavn, så registerer de det selv :)

Prøv dig frem og tænk ud af boksen - der er stadig masser af gode domæner derude, som ikke er registreret endnu!

Køb boksehandsker til Danmarks billigste priser - Leverandør af bokseudstyr til bokseklubber og private!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

bestresults.dk (og det er ledigt - endnu)

Fra Danmark
Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Calif:
Jeg tror desværre, at hvis nogen her pludselig kommer op med et genialt domænenavn, så registerer de det selv :)

Det kan der selvfølgelig være noget om, men nogle gange er der jo nogle folk der ligger inde med en helt masse navne :)

Tambou.dk:
bestresults.dk (og det er ledigt - endnu)

Det var nu ikke et krav at 'results' skulle indgå :) Ved bare ikke om det er for meget at kopiere, men mange tak alligevel :)

Find en god og billig backup løsning her!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)