Så er Københavns nye kontormiljø blevet skabt - og vores mål er at fylde det op med Amino'er der beskæftiger sig med marketing & e-business :-p
Stedet hedder Duckyard og ligger på Østerbro i et hyggeligt brostenskvarter i stueplan - 300 meter fra Søerne & Trianglen. Stedet er på i alt 145 kvm som fordeles på 2 kontorer, et mødelokale, stort køkken & toilet. Der er 6 kontor pladser, og de 3 er på nuværende tidspunkt ledige. Prisen er sat til 3.000 pr. måned, men Amino'er kan leje sig indtil 2.800 som er smerte-punktet i vores budget.
Søndagen gik med at pifte det hele endnu mere op. Billeder blev sat op, mødebord og lys kom på plads - det bliver rigtig godt det her. Og så vil jeg gerne byde Jon Hauge fra Relation House velkommen i andegaarden.
Der er nu to ledige pladser tilbage. En dygtig grafisk designer, tekstforfatter eller fotograf ville passer godt ind i teamet dernede.
Og tak for roserne Nikolaj - du må jo tage at komme igang. Nyt luft og kreative ligesindet mennesker omkring en giver et kæmpe spark.
Det er et super hyggeligt sted og der er fortsat to pladser ledige som jeg kun kan anbefale.
Jeg arbejder som projektkonsulent og er partner i Relation House, som rådgiver om og udvikler IT- og webløsninger via outsourcing. Vi deltager i flere af de aktiviteter som foregår i duckyard.dk. Der vil være rig mulighed for sparring og samarbejde omkring projekter, da duckyard.dk er mere end bare et kontorfællesskab.
Alle interesserede er velkomne til at kontakte mig.
Måske i lige skal få opdateret hjemmesiden, pt. ser det ud som om i har 6 pladser (3 ledige ) og 7 lejere, enten er der en fejl og ellers sidder i meget tæt
Det er et super hyggeligt sted og der er fortsat to pladser ledige som jeg kun kan anbefale.
Jeg arbejder som projektkonsulent og er partner i Relation House, som rådgiver om og udvikler IT- og webløsninger via outsourcing. Vi deltager i flere af de aktiviteter som foregår i duckyard.dk. Der vil være rig mulighed for sparring og samarbejde omkring projekter, da duckyard.dk er mere end bare et kontorfællesskab.
Alle interesserede er velkomne til at kontakte mig.
Det ser godt ud. Husk at opdatere jeres hjemmeside og så glæder jeg mig til at se kontoret i starten af næste uge :)