Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er en "Pay per post Blog" en god måde at tjene penge på?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg vil gerne vide om det er godt at lave en pay per post blog? for jeg vil gerne lave en og starte med at give 100 post gratis væk i starten bare for at få den i gang er det godt??

Fra København
Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 33
Fra  Bokseudstyr.dk Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er måske lidt uklart, hvad du mener. Altså at lave en blog, hvor man betaler dig for at få en post på bloggen?

100 post er måske lidt tidskrævende fra din side :)

Køb boksehandsker til Danmarks billigste priser - Leverandør af bokseudstyr til bokseklubber og private!

Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

det jeg mener et der gode penge i det med en hjemmeside jeg ikke lige står og bruger som jeg kan lave om til pay per post blog og er der nogen wordpress plugins til det og jeg tror måske man kan sige et mindere tal ind 100 til at starte med

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer jo an på hvad det er for en hjemmeside, men umiddelbart vil jeg sige nej.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

det er en engelsk hjemmeside og jeg tror godt folk vil betale 1 USD eller mere for at få et link på den blog det kommer jo and på hvor traffiken kommer fra og de kan jo også skrive et godt post om ders hjemmeside så det går nok

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

kevin1997:
det jeg mener et der gode penge i det med en hjemmeside jeg ikke lige står og bruger som jeg kan lave om til pay per post blog og er der nogen wordpress plugins til det og jeg tror måske man kan sige et mindere tal ind 100 til at starte med

Tror ikke der er et plugin til wordpress hvor du får betaling inde de skriver en artikel hvis det er det du søger !

- Men hvis du finder et plugin som kan det så må du godt skrive linket til det Big Smile

Simon Hansen:
Kommer jo an på hvad det er for en hjemmeside, men umiddelbart vil jeg sige nej.

Jeg vil give dig ret, også nej herfra, da siden selvfølgelig skal  optimeres så den får en ok page rank mm, før du starter så den er brugbar for dine forfattere, og det er MEGET tidskrævende jeg har selv en som er gratis men det er kun for danske artikler.

Fortsat god dag

Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

ok jeg tror ikke jeg vil lave det når det lyder til at være ret skidt men hvis i har nogen gode ider til hvad man kan bruge en tom hjemmeside til må i gerne skrive :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)