Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med at vælge nyt design

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Jeg har en konkurrence kørende på designcontest, men jeg har svært ved at vælge. Jeg vil derfor høre jer om jeres mening med hensyn til de 3 flg. design.

http://www.designcontest.com/website-design/new-webdesign-for-futuresoldier.dk/entry/29/

http://www.designcontest.com/website-design/new-webdesign-for-futuresoldier.dk/entry/11/

http://www.designcontest.com/website-design/new-webdesign-for-futuresoldier.dk/entry/8/

i kan se det gamle design på siden www . f uture soldier . dk (fjern mellemrum)

og i kan se alle forslag her

http://www.designcontest.com/website-design/new-webdesign-for-futuresoldier.dk/

Jeg har været væk fra computeren i et par dage, og konkurrencen er derfor sat på pause. Men nu er jeg tilbage og skal give noget feedback og have startet konkurrencen igen. Jeg vil bare lige høre jeres mening inden jeg fortsætter. Jeg har selv en favorit, og lidt forbedringer til den, men nu vil jeg først lige høre jeres feedback..

Fra Århus C
Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 14:00

Helt klart den første af dem... Det ser rigtig lækkert og professionelt ud.

Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:11

Jeg kan helt klart også bedst lide det første design, som er super flot og professionelt !

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 14:14

Inmedia Reklamebureau:

Jeg tilslutter mig også her.

Design nummer 29 ser mest professionelt og brugervenligt ud.

/Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Skrevet kl. 14:14

Inmedia Reklamebureau:

Har du nogle forslag til hvad der evt. kunne forbedres ved det? Jeg synes selv det måske er lidt for mørkt med en helt sort baggrund...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Skrevet kl. 14:17

Det er rart at høre jeg ikke var den eneste der synes bedst om 29. Har i nogle forslag til forbedringer? Også hvis i ser i forhold til mit oprindelige design.. Nogle gode ting derfra der bør tages med over?

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 14:19

Helt klart #29 det er super lækkert design!

Fra Århus C
Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 14:26

Jeg ville faktisk ikke ændre noget... Og jeg ville bestemt ikke skifte den orange ud med en rød, ligesom jeg kunne se du efterspurgte inde på designContest.

Det ville være en skam... Den orange farve går rigtig godt til fordi den står i så stor kontrast op imod den sorte baggrund.

Og du skal huske på at designet skal ramme din målgruppe... Og det går jeg stærkt ud fra er 95% mænd. Så det må gerne være et maskulint udtryk, hvilket den sorte er med til at gøre. Den sorte farve er det der bære hele dette design... Hvis du f.eks. skiftede den ud med en lysere grå... Så ville det falde helt til jorden, fordi du mister den stærke kontrast.

Så mit råd - Keep it as it is! ;)

// Mikkel Johansen

Mediegrafiker

Inmedia Reklamebureau

www.inmedia.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:43

Jeg er personligt slet ikke i tvivl: Det første link fører utivlsomt til langt det flotteste design.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 138
Fra  Snæver Media IVS Skrevet kl. 15:20

Jeg vil helt klart også sige den første/nummer 29! Det ser bedst ud og virker meget mere seriøst. Jeg vil heller ikke ændre noget på det hvis det stod til mig, men hvis du synes at det er for kedeligt med en helt sort baggrund, kan du måske tage et kig på denne side. Jeg har selv fundet mange gode baggrunde derinde, det er en super god side efter min mening!

Snæver Media - din online leverandør til hjemmesider, webshops og grafik!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)