Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mødebooking

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

Vi hos Peak Strength Telemarketing har erfaring med mødebooking omkring regnskabs-ydelser.

Vi tilbyder et unikt koncept, hvor du selv kan fastlægge hvilke kriterier der skal afdækk før mødet er relevant at køre ud til. Hvis vi formår at booke et møde, som ikke har overholdt aftalte kriterier, så fakturerer vi ikke for mødet, og erstatter med et nyt uden extra beregning og diskussion. Dette sikrer dig kvalitet, og vi gør udelukkende dette som et incitament overfor vores kunder, fordi vi gerne vil fremstå som en troværdig partner

Vores konsulenter er også aflønnede med fast løn, og fordelen ved os er at vi beliggende I Manila, på Filippinerne. Derfor kan vi tilbyde fordelagtige priser, uden at gå på kompromis med kvaliteten.

Du kan se mere om vores mødebooking her www.peak-marketing.dk samt her www.salgsmoeder.dk

Du er velkommen til at kontakte mig uforpligtende for spørgsmål og uddybende info.

Dbh 

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 17:42

Du er inde på mange af problemfelterne, hvordan undgås de i forvejen spildte møder og kan en "uvidende" telefonsælger sælge din vare på en seriøs måde ?

Jeg tror du er den bedste sælger for din virksomhed, du kan give de seriøse og rigtige svar med det samme også i de indledende samtaler.

Jeg tror jeg ville alliere mig med en supervisor/mentor og få de gode råd og evt. sorterede telefonlister mv. og så selv hæve knoglen og ringe rundt efter at have modtaget noget supervision. Sådan lidt en "Medbygger" løsning.

Vi hader alle de bevidstløst arrangerede møder, som er arrangeret af useriøse og "hurtige" mødebookere, det får du kun dårlig omtale ud af, det er ikke penge værd. 

Held og lykke med overvejelserne.

De bedste hilsener

Finn Italy

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 09:05

Hej Finn,

Jeg er tildels enig med det som du skriver. Men jeg er meget uening med det sidste "Vi hader alle de bevidstløst arrangerede møder, som er arrangeret af useriøse og "hurtige" mødebookere, det får du kun dårlig omtale ud af, det er ikke penge værd. ". 

I mange tilfæde kan det være mere fordelagtig at ringe ud selv, nogle kan lære og andre kan bare ikke! - Men som han skriver, har han ikke den nødvendige erfaring, hvis han skal til at allierede sig med en mentor, købe telefonlister, bruge sine egne resourcer på at booke møderne, købe dailer systemer, tlf regning m.v, kan dette gå hen og blive en større omkostning. Udover det, skal han tænke på at der de første par vil blive brændt mange unødvendige emner af pga. indkørselsperioden.

Du har ret i at mange mødebookingbureauer tænker kortsigtet, og presser citronen for hårdt for at få et møde igennem. Endvidere er der også mange bureauer som ikke formår at uddanne deres konsulenter i kundens produkter, samt at konsulenterne ikke har den relevante branchererfaring. MEN der er faktisk også mødebookingbureauer som formår at gøre det modsatte, altså uddanne deres konsulenter i de nødvendige produkter, samt booke ordentlige møder, som overholder det man har aftalt. Fx. tilbyder vi et koncept hvor du får hvad du betaler for, altså du bestemmer selv hvilke kriterier der skal til før at mødet kan bookes. Dette gør jo at vi ikke kan presse et møde igennem, for vi vil i sidste ende ikke får betaling for mødet, og vi gider ikke lave dobbelt arbejde!

Hvis man ønsker at bruge et mødebookingbureau, skal du være påpasselig. - Du skal ud med føleren, ringe til forskellige mødebookingbureauer, hører deres betingelser, tale med deres konsulenter, evt. ringe ud til nogle eksisterende af deres eksisterende kunder.

Jeg tror personlig at det er en smagsag om man kan lide ekstern telemarketing eller ej, nogle HADER det, og andre ser det et uundværdligt værktøj i salgsprocessen.

Du kan se evt. mere om vores mødebooking her www.peak-marketing.dk  

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)