Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.global-condoms.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 06
Indlæg ialt: 146
Fra  Antibite.dk Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

 

Vi vil meget gerne modtage noget feedback på vores online shop www.global-condoms.dk

 

Hvad er godt?

Hvad er mindre kort eller dårligt?

Hvad kan vi lave om for at gøre siden bedre og få flere salg?

 

Vi vil gerne op og spise kirsebær med www.condom-company.dk og www.kondomland.dk - hjælp os gerne tak :)

 


Skriv Amino i kommentarfeltet når du handler, så giver vi 10 gratis kondomer med

Skal bruges i sammenhæng med en ordre på min. 50 kr. ex gebyr - men er stadig en go'' rabat at få :)

 

Vi ser frem til at høre fra jer

 

Mvh Casper Hinding

Global-Condoms.dk

Med venlig hilsen

Casper Hinding - www.antibite.dk

Tilmeldt 22. Apr 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit første indtryk - Det ser pissegodt ud - lækkert diskret design, let at finde rundt!


Et par kommentarer...

Jeg måtte lede lidt efter linket til indkøbskurven... Det er lidt "Gemt væk" i øverste højre hjørne.

 

Jeg ville nok flytte Betingelserne, så kunden kommer direkte til indtastning af faktureringsadresse, når de klikker "Bestil" i indkøbskurven.

 

Betingelserne kunne f.eks. implementeres på denne side, ved hjælp af en checkbox med teksten "Jeg accepterer <a href="betingelser.html" target="new">betingelserne</a>

 

Det er min erfaring, at jo flere skridt, der er i bestillingsprocessen - jo flere kunder springer fra på halvvejen...

 

Efter min mening vil det optimale i dit tilfælde være at samle betingelser, adresseoplysninger og valg af betalingsmetode på en side.

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hinding

 

Du spørger: Hvad kan vi lave om for at gøre siden bedre og få flere salg?

 

og jeg bliver i den anledning nød til at svare. Få en søgemaskinestrategi!

 

Hvis i vil op og lege med de store (og det er da en fornuftig ambition) så bliver i nød til at være meget skarpere på hvilke ord i gerne vil findes på - og ikke mindst på hvilke sprog. Det er om ikke håbløst - men så meget svært - når i blander flere sprog sammen i titler på et dk-domæne. At i også pakker indholdet væk i ligegyldige undermapper gør det hellere ikke nemmere

 

Siden er helt vildt lækkert lavet - men for mig at se oser den langt væk af at der ikke har været en søgemaskinemand ind over - der er nogen helt åbenlyse mangler - lige som at i slet ikke arbejder bredet nok med søgeordene.

 

En decideret strategi og køreplan er bestemt gavnlig når man laver webshops - desværre er der oftest mest fokus på design (hvilket vel også er nemmere at forholde sig til)

 

Hvis i mener det alvorligt så få noget "alvorlig hjælp" det vil gavne jer i det lange løb. Der er masser af aminoer (incl. mig selv) der vil kunne løfte jeres omsætning.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)