Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Webshop - Feedback modtages med kyshånd :-)

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Webjudo

Jeg holder igen fast i mit farvevalg. Det er bevidst og mener selv det fungerer fint da alt er meget nedtonet pånær alt der hedder call-to-action.

Der står et CVR. nr i bunden og resten er ligger inde under forretningsbetingelser. Pga. jeg ikke har et telefon meget synligt, er simepelthen fordi jeg ikke kan yde telefon support da jeg går i skole / arbejder ved siden af.

Det er heller ikke en helt ny webshop - det er en opdatering af den gamle :-)

Du måtte meget gerne komme med et bud på hvordan man kunne fortælle folk at hvis det ikke er halvpris er det i hvertfald billigt.

Venlig Hilsen

Casper

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Casper.

Tillykke med din nye webshop - Den er super fin.

Dog undre det mig, at du har lagt betalingskort ned i bunden - Ville det ikke skabe endnu mere troværdighed, at ligge dem op under indkøbskurven ?
- Dernæst synes jeg det lille hjem-ikon ved siden af navigation er duplicate (Du har i forvejen logoet tæt på navigationen)

Overvej evt. den sorte border ovenover navigation, at placere endnu en nedenunder- eller over Facebook like boks, da det opdeler sektionen bedre. (Min mening :) )

Overvej Facebook, Twitter, Google+ - Der findes en browser-basseret applikation, HootSuite, hvor du kan udsende og datorere dine updates - og selv vælge hvad for en kanal du vil sende til eller sende updaten til alle kanalerne - Kan klart anbefales. 

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Birch Buchberg:

Men det var en setting inde under "lande begrænsning" der gjorde at den ikke blev vist.

Tak for det :-)

NP, kan bekræfte det virker her nu, held og lykke med shoppen!

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper, 

Flot hjemmeside.

Hvilken skrifttype og størrelse har du brugt? 

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nils Pedersen:
Dog undre det mig, at du har lagt betalingskort ned i bunden - Ville det ikke skabe endnu mere troværdighed, at ligge dem op under indkøbskurven ?
- Dernæst synes jeg det lille hjem-ikon ved siden af navigation er duplicate (Du har i forvejen logoet tæt på navigationen)

Hej Nils

Jeg har taget det med betalingskort til mig der har du uden tvivl ret :-)

De andre ting er kun delvis enig i dig, ikon (lille mor) skal også kunne være med.

Sorte border nedenunder menuen bliver for markant efter min smag.

Jeg vil ikke bruge andre medier end Facebook og det vil ikke blive opdateret så ofte.

Takker for den med betalingskort, det var noget der battede!

Venlig Hilsen 

Casper

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 154
Fra  Dealtilbud.dk Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper :)

Hvordan har du formået at få så mange facebook likes hvis den er helt ny din webshop ??

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Hvilken skrifttype og størrelse har du brugt? 

Det er fonten Open Sans (Light & Normal og Bold) størrelsen? Den er forskellige på siderne, men menuen er fx. 14px?

Venlig Hilsen

Casper 

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Mit firma er ikke helt nyt, det har jeg haft længe. Min webshop er dog helt ny :-)

Venlig Hilsen

Casper

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)