Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min hjemmeside's hastighed - Er det blevet bedre?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:

Lucas - Hosting4Real:

Det kommer meget an på server konfigurationer, renderingstiden af siden kan sagtens optimeres. Man kan også bruge WP Super Cache - som giver rigtig gode resultater også :)

Men som regl burde backend ikke være mere end 5-20%, hvilket det er her. Alle setups er ikke ens, så på hvilken som helt serve vil den ikke være langsom :)

Nu har jeg prøvet WP på rigtig mange servere, både dedikerede, hostede og virtuelle servere, og resultatet er ens. renderingstiden vil blive langsom, især med tiden. Og ja vi kan godt blive enige om at det er plugins der er den store synder, men det er de færreste som køre WP uden nogen plugins installeret. Og skal du til at optimere på renderingstiden for en gennemsnits WP løsning, betyder det også at du skal til at programmere plugins om, for ja der er rigtig mange (også store) plugins som er programmeret helt hen i vejret.

Men ja vi kan hurtigt blive enige om at hvis man går ud og betaler kassen for en dedikeret server, kan man helt sikkert godt få det optimeret, men det er nu engang de færreste WP ejere og hjemmeside ejere som rent faktisk vil bruge den slags penge, ikke engang jeg vil bruge den slags penge for at optimre på hastigheden, når så meget andet og billigere metoder er nok. Men nu har du jo med servere at gøre, så jeg ville da gerne se hvordan en opsætning kan optimeres til at få en løsning der rendere langsomt til ikke at være langsom mere. hvad sker der fx hvis ikke du på din egen hjemmeside har WP super Cache aktiveret?

MVH Kim

Desværre ved jeg ikke hvilke servere du har prøvet - men jeg har ihvertfald ingen problemer med render tid på wordpress sider.

Det der sker med min side med WP super cache deaktiveret, er rimelig optimalt ihvertfald :) 4 gange hurtigere end overviste eksempel i server processing time etc.

Jeg arbejder selv som performance engineer for et stort firma, så jeg ved skam hvad optimering betyder :) Og jeg ved hvordan man gør det - også på en basisk hjemmeside, så ting faktisk er hurtige fra starten af :) Uden der skal pilles ved noget.

Så man behøves ikke betale kassen for en dedikeret server, eller for dyre optimeringsløsninger, fordi der findes jo high performance webhosts :)

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 23:36

Jonathan Stoker:
En af de ting jeg fik af vide var at min hjemmeside var aaaalt for langsom.

Ved ikke hvad du forventer, du ligger på en server med rigtigt mange andre kunder så det er der skam intet unaturligt i. Antager du har web, mail og mysql på samme server hvilket kun vil gøre problemet endnu værre. Vil da anbefale du tager en dialog med din udbyder eller skifter til et hotel hvor der er færre kunder per server, var umiddelbart et forslag.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:40

Jonathan Stoker:

Kære amino'er,

Jeg har nu spurgt jer om kritik af min hjemmeside og mange af de ting, som i fortalte mig har jeg taget til mig og ændret. En af de ting jeg fik af vide var at min hjemmeside var aaaalt for langsom. Jeg har skiftet server og har forsøgt, at lave en masse justeringer, som kunne gøre siden hurtigere.

Jeg håber der er nogle dejlige aminoer, som lige hurtig vil test mine side og se om den fungere ordenligt ved jer.

De bedste hilsner,

Jonathan Stoker

LINK HER

hos mig gik det langt under 1 sekund at komme ind på siden , så hastigheden er lynhurtig hos mig din side , det fungere perfekt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lucas - Hosting4Real:
Desværre ved jeg ikke hvilke servere du har prøvet - men jeg har ihvertfald ingen problemer med render tid på wordpress sider.
Det er egentlig også irrelevant, det jeg mener er bare at når jeg har prøvet en standard WP løsning på så mange forskellige serverløsninger, også mange af dem som siger de er lavet til det. Så vil jeg nu mene at det taler for hvordan det ser ud hos de fleste.
Lucas - Hosting4Real:
Det der sker med min side med WP super cache deaktiveret, er rimelig optimalt ihvertfald :) 4 gange hurtigere end overviste eksempel i server processing time etc.
Det er også fint hurtigt... jeg formoder du mener at renderingstiden er på under eller omkring 200ms?

Lucas - Hosting4Real:
Jeg arbejder selv som performance engineer for et stort firma, så jeg ved skam hvad optimering betyder :) Og jeg ved hvordan man gør det - også på en basisk hjemmeside, så ting faktisk er hurtige fra starten af :) Uden der skal pilles ved noget.
Jeg sætter heller ikke spørgsmålstegn ved din viden, jeg ved selv umådeligt meget om dette emne.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 08:15

Lucas - Hosting4Real:
Det er egentlig også irrelevant, det jeg mener er bare at når jeg har prøvet en standard WP løsning på så mange forskellige serverløsninger, også mange af dem som siger de er lavet til det. Så vil jeg nu mene at det taler for hvordan det ser ud hos de fleste.
Lucas - Hosting4Real:
Det er også fint hurtigt... jeg formoder du mener at renderingstiden er på under eller omkring 200ms?

Lucas - Hosting4Real:
Jeg sætter heller ikke spørgsmålstegn ved din viden, jeg ved selv umådeligt meget om dette emne.

MVH Kim

Jeg mener ikke rendering, jeg mener server processing - den tid det tager at få afviklet wordpress på serveren, fra den begynder execution, til den er slut, og sender den første byte. Jo laver TTFB man har, jo hurtigere ved man at processing time er. Selv i new relic, kan jeg se at server processing time ligger omkring 180-200 for den specific side.

Rendering på client side, er jo noget helt andet :) Det er om hvor optimalt ens side er bygget op, om javascript blokere browserens render engine osv.

Så jeg mener direkte server processing time :) Man burde, med rigtig konfiguration, kan man opnå rigtig hurtig TTFB.

Jeg ved selvfølgelig ikke hvordan andre 'wordpress' optimeret, har optimeret til wordpress - men jeg ved at det som regl ikke er særlig godt :)

Det kommer selvfølgelig også an på, hvor belastet serveren er. Nu hvor jeg selv har hostingselskab, og jeg er performance nørd, så tror jeg mange kan regne ud, at jeg også vil have en sindsyg hurtig side, og server - af samme grund, placere vi meget lavt antal kunder på hver server - det gør vi ikke tjener så meget - men det gør at kunden får en hurtig side - hvilket er vigtigt for os :)

Venlig Hilsen
Lucas Rolff

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 08:41

Lucas - Hosting4Real:

Jeg mener ikke rendering, jeg mener server processing - den tid det tager at få afviklet wordpress på serveren, fra den begynder execution, til den er slut, og sender den første byte. Jo laver TTFB man har, jo hurtigere ved man at processing time er. Selv i new relic, kan jeg se at server processing time ligger omkring 180-200 for den specific side.

Rendering på client side, er jo noget helt andet :) Det er om hvor optimalt ens side er bygget op, om javascript blokere browserens render engine osv.

Nu omtalte du det selv som rendering tidligere, derfor for at vi snakkede samme sprog, skrev jeg også det. Men jep det er eksakt det jeg mener.

Lucas - Hosting4Real:
Det kommer selvfølgelig også an på, hvor belastet serveren er. Nu hvor jeg selv har hostingselskab, og jeg er performance nørd, så tror jeg mange kan regne ud, at jeg også vil have en sindsyg hurtig side, og server
Jo tanken har faldet mig ind :) man kan jo næsten gøre som man lyster når man har sit eget hosting selskab.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 08:44

Lucas - Hosting4Real:

Nu omtalte du det selv som rendering tidligere, derfor for at vi snakkede samme sprog, skrev jeg også det. Men jep det er eksakt det jeg mener.

Lucas - Hosting4Real:
Det kommer selvfølgelig også an på, hvor belastet serveren er. Nu hvor jeg selv har hostingselskab, og jeg er performance nørd, så tror jeg mange kan regne ud, at jeg også vil have en sindsyg hurtig side, og server
Jo tanken har faldet mig ind :) man kan jo næsten gøre som man lyster når man har sit eget hosting selskab.

MVH Kim

Det kan man :) Af samme grund startede jeg det - fordi jeg ville gerne have folk havde noget der faktisk var hurtigt :D

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)