Desværre ved jeg ikke hvilke servere du har prøvet - men jeg har ihvertfald ingen problemer med render tid på wordpress sider. Det der sker med min side med WP super cache deaktiveret, er rimelig optimalt ihvertfald :) 4 gange hurtigere end overviste eksempel i server processing time etc. Jeg arbejder selv som performance engineer for et stort firma, så jeg ved skam hvad optimering betyder :) Og jeg ved hvordan man gør det - også på en basisk hjemmeside, så ting faktisk er hurtige fra starten af :) Uden der skal pilles ved noget. Så man behøves ikke betale kassen for en dedikeret server, eller for dyre optimeringsløsninger, fordi der findes jo high performance webhosts :) |
Jonathan Stoker:En af de ting jeg fik af vide var at min hjemmeside var aaaalt for langsom.
Ved ikke hvad du forventer, du ligger på en server med rigtigt mange andre kunder så det er der skam intet unaturligt i. Antager du har web, mail og mysql på samme server hvilket kun vil gøre problemet endnu værre. Vil da anbefale du tager en dialog med din udbyder eller skifter til et hotel hvor der er færre kunder per server, var umiddelbart et forslag.