Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er forhåbentlig ikke under spam/virus-angreb

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg har netop opdaget noget besynderligt, når jeg sender mails ud.
Selvom jeg har skrevet et emne i emnefeltet - kunne jeg se at den alligevel har ændret emnefæltet til "***SPAM***".

Jeg har kørt en scan i Avast, der ikke meddeler om virus, og at det hele skulle køre fint.

Men det aner mig, at jeg alligevel er under angreb - Eller hvad ? Nogen af jer der har haft samme problem ?
Har lige for en god ordensskyld kontaktet en af dem jeg har sendt mailen til, og hun sagde at det ikke lignede spam på hendes!?!?!?

Håber I kan hjælpe mig med dette.

NB: Jeg har slettet navne, e-adresser ved siden af mail ikonet.

På forhånd tak Yes 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 18:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tag det bare helt roligt :-)

Det er mailserveren der er sat op til at markerer mails som spam hvis de opnår en vis spamscore. Min mailserver markerer mails med ***SPAM*** hvis de kommer over 3 i spamscore.

Du kan aflæse det i headeren på mailen, her er hvordan en af mine ser ud:

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 18:57

Din mail vil naturligvis få diverse spamfiltre til at blinke rødt, da du jo opfylder alle kriterier. En emnelinje der indeholder "Email winners" og så en masse links i indholdet og billede i signaturen, sådan en mail skal jo tolkes som spam :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:13

Oxkjær:

Din mail vil naturligvis få diverse spamfiltre til at blinke rødt, da du jo opfylder alle kriterier. En emnelinje der indeholder "Email winners" og så en masse links i indholdet og billede i signaturen, sådan en mail skal jo tolkes som spam :-)

Takker for hjælpen.
- Var lige ved at blive nervøs... Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)