Det er muligt at lave spillet i str. 350x350, så det burde ikke være noget problem at ligge det i sin widgetbar. Når spillet er færdig kodet ligges spillet på Gamefreq.dk og vi sender dig et link som bare skal integreres hvor på siden du ønsker det. Dette betyder, at din side eller webshop ikke falder i hastighed - at spillet ligger på Gamefreq kan selvfølgelige ikke ses af dine besøgende.
Vi er glade for alt det respons vi har fået, og det du nævner med pris kan der da være noget om. Vi er jo lige startet op, så det skal selvfølgelig fejres, derfor har vi bestemt os for, at vi fra idag d. 26/9 og frem til søndag d. 30/9 køre et åbnings tilbud på hele 50% - altså 2000 ex moms. for Invasion og 2250 ex. moms for Treasure Hunt :-)
Hvis du med custom made tænker på et spil som ikke er i vores produktsortiment, så kan vi først fastsætte prisen efter vi har snakket med hver enkelt kunde og hørt hvad der ønskes. :-)
Det er nogle rigtig fine små spil, men jeg tror, hvis I virkelig vil ramme en målgruppe, skal I over i Mario-stilen som foreslået. Når man er færdig, får man så en tid (de ting man samler trækker så noget tid fra eller lign.). De kan så evt. lægges ud på spilsider, og det kan kobles sammen med en rabatkode til fx webshoppen.
Men held og lykke; fedt koncept. Et lille råd til de eksisterende spil er at gøre mere ud af introfasen og slutfasen. Jeg ved ikke, om det bare er fordi, det er demo-spil, men jeg synes, afslutningen er lidt fesen og ikke sælger det store :-)
Først og fremmest tak for kommentaren, dejligt at du kan lide konceptet og, at du kommer med gode råd - de er klart brugbare. Angående Mariospillende, så har vi taget det til overvejelse og har bestemt os for, at vi på et tidspunkt vil tilføje dette til vores produktsortiment. Vi ved dog ikke hvornår da dette er et forholdsvist stort projekt, især her i introfasen af vores virksomhed - men vi tror bestemt, at det ville være en fordel at have :-)
Intro- og slutfasen regner vi med at tage med hver enkelt kunde, sådan at det bliver præcis efter deres ønsker :-)
Wow sikke dog et tilbud hvis jeg havde en side der skulle bruge sådan noget så ville jeg slå til, for at være ærlig så tror jeg at det er alle pengene, og mere til værd i backlinks og omtale :-)
By the way jeg er på ingen måde afflieret med dette tilbud, jeg syntes bare det lød godt :-)
Tusind tak for de flotte ord! Det virkelig dejlig, at høre som nystartet virksomhed, at der er så god respons på ens produkter :-)
- Lige til en opdatering omkring vores spil, vi har nu fået ændret vores leaderboard således, at den først kommer op når spilleren har tabt spillet. Hvis i vil tjekke det ud, så kan i kigge på vores hjemmeside under sortiment også vælge det spil i vil spille. Det kan dog godt være, at man bliver nød til at resette sin browser historik før, at opdateringen er synlig :-)
Vi har læst alle opslagende igennem for gode råd og har nu ændret lidt i vores spil. Dette har resulteret i, at Leaderboardet først kommer frem når spilleren har tabt samt. Vi har desuden lavet en "Forside" hvor der står hvordan man styre i spillet, forsiden har vi lavet sådan, at den fater ind for, at skabe et godt og et spændende førstehåndsindtryk.
- Fordi I har været så behjælpelig med at forbedre vores produkt har vi bestemt os for, at forlænge vores tilbud i en uge, således at man kan få Invasion for 2.000 ex. moms og Treasure Hunt for 2.250- ex moms. - tilbudet vare frem til 8/10-12 :-)
Vi har desuden resettet vores leaderboard og nu håber vi, at folk er klar på at skrive deres navn, så vi kan slippe af med et helt leaderboard fyldt med annonyme ;-)