Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO og If-Modified-Since Header?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Mine 2 spørgsmål kommer lidt længere nede.

I Google webmaster guidelines står der, at man bør sørge for at ens webserver understøtter If-Modified-Since headeren.

Hvad er det?

Det viser sig at være en funktion, som gør at man for en webside kan slå op hvornår den pågældende side sidst er ændret. Tjek det selv hér: http://oy-oy.eu/page/ifmodified/

Denne funktion skulle være understøttet af de senere versioner af webservere som appache og IIS.

Og så spørgsmålene:

1 Kan jeg lige så godt spare mine LastUpdated oplysninger i meta-tags, når mine hosts understøtter If-Modified-Since?
2 Hvorfor virker If-Modified-Since godt på mine almindelige HTML-sider, men ikke på mine PHP sider så som min wordpress blog? Bør jeg bekymre mig om det og eventuelt ændre noget i bloggen?

Hilsen Anders           

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal kun bekymre dig om if-modified-since hvis du A) Gerne vil hjælpe Google med at spare på deres resurser eller B) Hvis du har en meget sløv webserver der ikke kan klare alle Googles besøg.

Jeg gider ikke spilde tid på det - det er ikke mit job at optimere Google :)
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)