Jeg vil høre om nogen af jer ved hvilke regler der gælder for lod salg? Dvs, hvis nu at man kan købe et lod til 10,- ,20,- eller 50 kr, så er man med i lodtrækningen om en rejse til værdi 20,000,-
Hjælp!?? Ser frem til at høre de gode input der kommer.
Det er ikke lige måden at gribe det an på! Du kan se dine gamle indlæg i debatten og "genoplive" dem, hvis der er behov for det. Hvis du ikke modtager svar, er det muligvis fordi ingen kan give dig svar. Så der er ingen idé i, at blive ved med at oprette nye tråde eller "genoplive" dine tidligere.
Men ja, og jeg skriver gerne samme indlæg imorgen hvis jeg ikke rigtig har fået noget feedback!
Gør du det så bliver det slettet. Kig i den første tråd du lavede med det hvor du har et svar. Når du har været igennem det og stadig sidder fast så kan du spørge.
Hvis du ikke får et svar du kan bruge så er der ikke nogle der ved noget om det. Så kan du jo udemærket blive ekspert på området ved at undersøge det selv.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....