Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hun lover at jeg kommer på side 1 på google ?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino venner,

Jeg vil selvfølgelig gerne højt op på google, jeg har ikke tid til at gøre noget ved det selv og har derfor hørt mig lidt omkring.

Syntes kvaliteten af folk er meget svingende. Har selv læst epusher og været på et SEO kursus engang, men som sagt har jeg ikke tiden til at gøre det ordentligt.

Jeg vil gerne højt på google og et firma har tilbud mig en startpakke, hvor hun lægger mine data ind i en slags internet butik eller hvad det bliver kaldt, som så gør at jeg kommer ud på google og hun lover mig på 1 side. Jeg aner ikke hvad det er, men det er der måske nogen herinde der gør ? 

Det koster 1500,- men det kræver at jeg bruger en masse tid på præsentation og søge ord og tekser osv og det har jeg ikke tid til, så det har hun tilbudt mig til 3500 ? 

Hvad siger i ? er det såen man kommer højt på google ? Er det pengene værd ? 

kh

SB

Mange hilsner SB

Tilmeldt 11. Sep 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 13:15

Som udgangspunkt er det faktisk meget billigt, men det afhænger naturligvis af hvilke søgeord det at hun lover du vil komme på side 1 med. kan du uddybe dem?

Mvh. Kasper

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 13:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kommer sku an på om det er ordet "chokoladekagebunde" eller "tøj" du vil ligge højt på :D

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 13:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Det er en rigtig dårlig ide at købe SEO af en, der ikke er i stand til at forklare produktet på en måde, så du kan forstå det.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 13:22

Ja vil også sige at alt efter hvilket ord det er, kræver det lidt eller meget arbejde. 3500 er jo ikke dyrt men det kommer stærkt an på ordet :)

Dog er side 1 noget man skulle kunne opnå på de fleste ord vil jeg sige :)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 14:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej SB,

Umiddelbart lyder det for mig som om at personen ikke er vandt til t lave seriøs SEO. For 1500 kroner, kan man ikke få særlig meget søgemaskineoptimering, og alle der arbejder inden for SEO, ved at det kræver regelmæssig optimering at holde sine gode rankings.

Personligt ville jeg aldrig købe SEO af nogen som "lovede" at de kunne få mig på side ét på et søgeord for et bestemt beløb. Faktum er, at Googles algoritmer gør, at arbejdet fra søgeord til søgeord svinger voldsomt. På grund af de konstante opdateringer, er der ingen der kan vide sig sikre på at den optimering de laver holder. Men vi kan komme med kvalificeret gæt. Vi, som har arbejdet inden for faget i mange år, kan muligvis komme med nogle langt mere kvalificeret gæt, da mange af os gør alt for at teste og følge med hele tiden.

Derfor er at love nogen inden for SEO, for mig useriøst - og et forsøg på at få hurtige penge i lommen.

Fra Greve
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 146
Fra  Festgear Skrevet kl. 14:53

Hvis jeg var dig ville jeg få lavet en rigtigt god kontrakt på det, hvis hun lover du kommer på første side. Men du skal helt klart gøre det du følger for det..  Men nu når du er lidt i tvivl på hende der skal lave seo . så syntes jeg du skal finde en anden, det er vigtigt man stoler på den der laver sit seo  

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 15:01

festgear:

så syntes jeg du skal finde en anden, det er vigtigt man stoler på den der laver sit seo  

Selvfølgelig skal det være et samarbejde som er baseret på troværdighed og ærlighed. Dog er der en ting man skal have i baghovedet, når man taler SEO. SEO'ere som er outdated, eller useriøse, kan snildt lave en masse rod i den, som gør at du reelt set kan blive straffet i stort stil. Ofte tager det lang tid og kræver mange ressourcer at rydde op efter SEO'ere som ikke har gjort deres arbejde godt nok.

Så det kan desværre ende med at koste en del penge, hvis man træffer de forkerte valg.

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 15:03

Jeg mener ikke at en 10 plads på side 1 er noget som helst værd.

Du skal have en aftale der får dig i top 3 eller som det mindste top 5.

Det kan være lige meget at stå som nr. 9 eller 10.

Umiddelbart lyder prisen meget billig, men når vi ikke ved hvad det er for et ord,

så er det svært at vide. 

Hvis jeg var dig, ville jeg betale det mere for det og sørge for at firmaet der laver din seo, også har 100 % forstand på det.

Min erfaring siger mig, at alt andet er penge ud af vinduet og spild af tid.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 15:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tillader mig lige at smide et link til denne artikel omkring køb af sådan nogle SEO Tilbud, som Thomas Rosenstand har skrevet :-)

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)