Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges på ny webshop :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Så blev det min tur til at stable en webshop på benene. Siden er kun 50% færdig da jeg stadigvæk mangler alle produkter, og stadig mangler at finpudse alle sider samt permalinks osv osv..

Jeg kunne godt tænke mig en bedømmeæse på det nuværende udseende samt brugervenlighed & produktopsætning på en skala fra 1 - 10.

Forsiden:

www.ibumpers.dk

Eksempel på produktside:

http://www.ibumpers.dk/produkt-kategori/iphone-4s-Skins/

Jeg vil gerne bedømmes på:

Brugervenlighed

Udseende

Produktopsætning

De nuværende billeder er ikke de endelige. Jeg vil selv tage billeder af hvert produkt, så hvis i kan undlade billederne i bedømmelsen, så ville det være fjong.

En masse konstruktiv kritik ville også være dejligt! Ros er også velkommen :-P

På forhånd tak kære aminoer. :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 51
Fra  DampShop.dk Skrevet kl. 15:27

Hej Mikkel 

Først og fremmest, tillykke med din webshop. Den skal nok blive rigtig god! Her er min umiddelbare feedback. 

Brugervenlighed: Måske kunne du lige skrive en kort tekst (på en linje eller to) der siger velkommen til brugeren og giver ham/hende en forventning om, hvad den her webshop tilbyder. Ellers god.

Udseende: Jeg synes ikke, du skal bruge den meget velkendte Apple-baggrund, som din baggrund. Selvom du forhandler et produkt, hvor det er relevant, virker det lidt for copy cat. Jeg ville overveje at bruge en font, der er mere læsbar til forsidens slagbudskaber. Ellers synes jeg produktbilleder og indkøbstaske fungerer fint. 

Produktopsætning: Logisk og rigtig fin efter min mening ;o) 

Håber du kan bruge det til noget!

Find billige e-cigaretter hos DampShop.dk

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 15:36

Min første tanke er at siden er kedelig at se på - der er ikke noget call to action.. Dine info grafikker ser lidt for hjemmelavet ud, og teksten er ikke særlig nem at læse.

Tror at snevejret er mere til forvirring end det er sjovt..  Synes du skulle gøre dine priser mere synlige, samt din indkøbskurv er næsten usynlig.

Håber du tager det som konstruktiv kritik.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:06

husk udnytte google viser op til 70 tegn , lige nu vises kun domænet og det er også en fordel at lave unikke titler på alle undersiderne .

fodnoten på siden , den er meget svær at læse , det  er en meget lys skrift type til en lys baggrund.

få indhold på siderne kontakt siden en kontaktformular samme med alle dine kontakt oplysninger .

om os , den siden er også tom få noget indhold også der.

social medier en god ide med google plus , facebook og twitter på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 16:31

META

WARNING missing description
WARNING missing keywords tag
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 18:52

Tak for jeres fine ord allesammen. Jeg vil arbejde på det i har beskrevet. :-)
Og ang. de tomme sider, så er jeg som sagt ikke færdig endnu, så siderne vil blive fyldt ud. :-)

Tusind tak for konstruktiv kritik :-) 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)