Jeg er ved at få udviklet en hjemmeside, hvor der skal et betalingssystem ind. Men jeg leder efter et system hvor man kan sætte penge i hold på vores hjemmeside, altså når en bruger har købt en varer, skal den anden gå ind og trykke accepter og lul handlen, hvor så pengene bliver ført videre automatisk. Findes sådan et system?
Jeg har haft Dankort, men de køste meget til har det setup og end jeg har haft vente for 12 uger til de var klar!!!!. Beste er bank ovefører og Paypal. Du kan se min setup på http://www.swag505.com
Det vil ikke være det store problem at klare via ePay og deres API. Det kræver dog deres store business-abonnement.
Princippet er her, at når man foretager en betaling, så bliver pengene kun reserveret på betalers kort. Man skal så gå ind i ePays administration og trykke "Godkend", hvorefter pengene bliver overført til din konto.
Man kan benytte ePays API til at "godkende" betalinger fra fx din egen hjemmeside. Det betyder at du kan koble betalingsystemet sammen med dit eget website lige som du har brug for.
Det du så skal være opmærksom på, er at hvis pengene ikke skal gå til din konto, så vil du skulle overføre penge videre manuelt fra din konto til modtagers - eller finde en måde at automatisere dette.