Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger et betalingssystem

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! :) 

Jeg er ved at få udviklet en hjemmeside, hvor der skal et betalingssystem ind. Men jeg leder efter et system hvor man kan sætte penge i hold på vores hjemmeside, altså når en bruger har købt en varer, skal den anden gå ind og trykke accepter og lul handlen, hvor så pengene bliver ført videre automatisk. Findes sådan et system?

På forhånd, TAK!!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:05

Det har der været spurgt om rigtigt mange gange. Det kan ikke lade sig gøre direkte.

Men jeg mener at Nordea har et eller andet automatisering.

Det bedste er dog at du manuelt overfører beløb.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:07

Du skal søge efter et "Escrow" system. Der findes et hav af dem.

Held og lykke med dit projekt.

Tilmeldt 7. Apr 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:23

Jeg har haft Dankort, men de køste meget til har det setup og end jeg har haft vente for 12 uger til de var klar!!!!. Beste er bank ovefører og Paypal. Du kan se min setup på http://www.swag505.com Big Smile

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 15:18

Det vil ikke være det store problem at klare via ePay og deres API. Det kræver dog deres store business-abonnement.

Princippet er her, at når man foretager en betaling, så bliver pengene kun reserveret på betalers kort. Man skal så gå ind i ePays administration og trykke "Godkend", hvorefter pengene bliver overført til din konto.

Man kan benytte ePays API til at "godkende" betalinger fra fx din egen hjemmeside. Det betyder at du kan koble betalingsystemet sammen med dit eget website lige som du har brug for.

Det du så skal være opmærksom på, er at hvis pengene ikke skal gå til din konto, så vil du skulle overføre penge videre manuelt fra din konto til modtagers - eller finde en måde at automatisere dette.

Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 08:55

Hej Jonst

Tag lige kontakt til ewire. Ewire har alle de godkendelser fra finanstilsynet der skal til for at håndtere penge på den måde du beskriver.

Du kan skrive til dem på support@ewire.dk eller ringe på 7025 2125.

Med venlig hilsen
Thomas (ewire medarbejder)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)