Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Awords virker, det ved jeg - men skal jeg sige ja til dette tilbud fra en radiostation.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 1
Fra  MereMassage Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Big Smile

Jeg er selvstændig massør og kører til virksomheder og private og behandler.
P.T. bruger jeg AdWords og er fuldt ud tilfreds med den service. Det ses pronto på kontoen.
Nu har en radiostation så kontaktet mig, sultent, vil de gerne give mig et tilbud: 

-------

De vil gerne have MereMassage i en måned: 1 måned med 4 besøg af 5 timer pr. gang. Det er altså 20 behandlinger jeg skal lave til en pris af 9500 kr.

Læg mærke til, hvor meget de går ned i pris, trods jeg ikke på nogen måde har talt pris med dem, det virker temmelig speget...

Kan det svare sig?

Får jeg pengene ind igen?

Kan jeg presse dem yderligere ned i pris?

Har i nogen erfaringer med Radiospots? 

reklamekampagne 2 måneder
Kampagnelængde: 2 mdr. mandag til fredag i alt 40 dage.
- Antal spots pr. dag: 5 spots dagligt i tidsrummet fra 07:00 til 18:00.
- I alt antal spots: 200 spots.
- Spotlængde/ produktion: 1 stk. med 1 stemme af 20 sek. varighed.
- Område: Radio Energy HT. Dækker HT., Nordsjælland, rundt om Roskilde, samt helt ned til Køge. Energy Fyn
- Kampagnestart: ?.
- Kampagne slut: ?.

- Produktion af 20 sek. Spot 1 stemme

- Normalpris: 200 spots X 261,6,- pr. spot X 1,2 i særplacering af spots + 1.500 i produktion = 64.308,00,- ekskl. Moms.

Pris: inkl. alt ovenstående = 20.000,00,- ekskl. moms.

Info om Nrj.dk

Radio Energy er en del af Radio Energy Europe, som er Europas største kommercielle radionetværk.

I Danmark har vi over 175.000 ugentlige lyttere. (Gallup 2012)

Radio Energy har 3 sender, der er placeret i Birkerød, og i Hundige,  amt en i Odense. Frekvensen for de 3 er henholdsvis 88,6, og 107,1 samt 103,5 på Fyn.

Lyttermæssigt, så er de delt op i området HT., som dækker HT., Nordsjælland rundt om Roskilde samt helt ned til Køge, der har vi over 128.000 ugentlige lyttere.

Sidst men ikke mindst, så har vi også vores netradio, som er til for alle der her internet. Seneste undersøgelse gav os et lyttertal på 23.000 lyttere.

Vi kan høres  på 88,6 + 107,1

Eller på http://www.nrj.dk/netradio/popup.html

Du kan læse mere om os her. http://www.nrjbusiness.dk/4

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 18:44

Prøv at søge lidt efter virksomheders generelle erfaring med radioreklamer i almindelighed og Radio NRJ og deres "tilbuds"-givning i særdeleshed ...

Mon ikke du kan bruge pengene mere effektivt på AdWords?

Fra Gentofte
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 87
Fra  shopKONRAD.dk Skrevet kl. 19:31

Jeg ved heller ikke det store om lokalradio. Men tog lige et hurtigt kig hos gallup, og ifølge dem har NRJ 148.000 lyttere.
Blandt de lyttere der hører NRJ er der en gennemsnits lyttetid (fra mandag til søndag) på 65 minutter (for personer mellem 12 og 50 år). Blandt alle radiolyttere er der en gennemsnits lyttetid på 6 min. pr. uge, hos NRJ (for personer mellem 12 og 50 år).
Jeg kender som sagt ikke meget til lokalradio, men udfra de andre lokalradioer på gallups liste. Så ser det ikke ud til at være særlig meget.

Du kan selv hente den 5 sider lange PDF om lyttertal på lokalradio, hos gallup http://www.gallup.dk/nyhedscenter/statistik/radio-lyttertal.aspx

Jeg tror du skal prøve at vurdere om du mener NRJ henvender sig til din type kunder ? Ville nogen af dine nuværende kunder lytte til NRJ ?

Alternativt kan du jo (hvis du har tid og lyst) prøve at sælge dem 2 måneders massage, og jeres regnestykke "går så lige op", uden du skal have penge op ad lommen.

Mit personlige bud er dog nok at dine penge er bedre lagt i adwords.

Mvh

shopKONRAD / Daniel

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 19:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil sige, at vi har prøvet radiospot, og det har ikke givet noget som helst. Fokuser heller på dit online markedsføring. Det giver mere til billigere penge

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 00:26

Tilbagemeldingen fra de af mine kunder der har prøvet radioreklamer er ikke positive. Men det kan være svært at vurdere effekten, når det ikke er specielt målbart.

Men vedr. pris, så er både radio og tv presset på reklamefronten og det burde derfor være muligt at forhandle en listepris væsentligt ned.

Johannes

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 709
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 00:34

Jeg har også prøvet radio-reklame hos Energy. 3 uger til en pris på omkring 25% af det normale. Og jeg er ked af at sige det: Det gav INTET!

besøgende ekstra på mit site, men ingen der ville mere end det! Det overraskede mig, når så meget andet altid giver lidt igen. Så skal du bare have styrket dit brand og genkendeligheden, så prøv det! Men inden for servicefaget er det altså ikke det værd!

BH

Lars

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

flere tråde har kørt om dette emme før

http://www.amino.dk/forums/t/5703.aspx og http://www.amino.dk/forums/t/13870.aspx

jeg tror dine penge de er langt bedre givet ud på adwords

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 06:48

Jep Adwords er vejen frem.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 07:38

Det som altid taler for adwords er netop, at det er så utrolig målbart :-)

Personligt har jeg aldrig fulgt op på en reklame i radio'en - og skulle man endelig gøre det, så skulle det være et fantastisk tilbud.

Umiddelbart synes jeg ikke, at det tilbud du har fået, lyder videre interessant.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)