Hej 
Jeg er selvstændig massør og kører til virksomheder og private og behandler.
P.T. bruger jeg AdWords og er fuldt ud tilfreds med den service. Det ses pronto på kontoen.
Nu har en radiostation så kontaktet mig, sultent, vil de gerne give mig et tilbud:
-------
De vil gerne have MereMassage i en måned: 1 måned med 4 besøg af 5 timer pr. gang. Det er altså 20 behandlinger jeg skal lave til en pris af 9500 kr.
Læg mærke til, hvor meget de går ned i pris, trods jeg ikke på nogen måde har talt pris med dem, det virker temmelig speget...
Kan det svare sig?
Får jeg pengene ind igen?
Kan jeg presse dem yderligere ned i pris?
Har i nogen erfaringer med Radiospots?
reklamekampagne 2 måneder
Kampagnelængde: 2 mdr. mandag til fredag i alt 40 dage.
- Antal spots pr. dag: 5 spots dagligt i tidsrummet fra 07:00 til 18:00.
- I alt antal spots: 200 spots.
- Spotlængde/ produktion: 1 stk. med 1 stemme af 20 sek. varighed.
- Område: Radio Energy HT. Dækker HT., Nordsjælland, rundt om Roskilde, samt helt ned til Køge. Energy Fyn
- Kampagnestart: ?.
- Kampagne slut: ?.
- Produktion af 20 sek. Spot 1 stemme
- Normalpris: 200 spots X 261,6,- pr. spot X 1,2 i særplacering af spots + 1.500 i produktion = 64.308,00,- ekskl. Moms.
Pris: inkl. alt ovenstående = 20.000,00,- ekskl. moms.
Info om Nrj.dk
Radio Energy er en del af Radio Energy Europe, som er Europas største kommercielle radionetværk.
I Danmark har vi over 175.000 ugentlige lyttere. (Gallup 2012)
Radio Energy har 3 sender, der er placeret i Birkerød, og i Hundige, amt en i Odense. Frekvensen for de 3 er henholdsvis 88,6, og 107,1 samt 103,5 på Fyn.
Lyttermæssigt, så er de delt op i området HT., som dækker HT., Nordsjælland rundt om Roskilde samt helt ned til Køge, der har vi over 128.000 ugentlige lyttere.
Sidst men ikke mindst, så har vi også vores netradio, som er til for alle der her internet. Seneste undersøgelse gav os et lyttertal på 23.000 lyttere.
Vi kan høres på 88,6 + 107,1
Eller på http://www.nrj.dk/netradio/popup.html
Du kan læse mere om os her. http://www.nrjbusiness.dk/4