Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kender Web-away

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en kunde som er hosted hos webaway.dk. Serveren er blevet hacket af både nogle sure muslimer, i sidste uge, og i dag af nogle af de liberiske frihedskæmpere.

Jeg kan ikke få fat på nogen som helst hos Webaway.dk. Selv om de tager imod dankort, har de ikke noget nummer på deres hjemmeside. Alle de numre jeg kan finde på dem, både firma og privat, bliver ikke besvaret.

Jeg har skrevet til deres suport uden svar.

Så hvis der er nogen som kender til Webaway (Daniel Duvald - Lennart Juul Steen) - må I meget gerne sætte mig i forbindelse med dem.

Bed dem kontakte mig på lauge (hos) pixelhuset.dk eller mobil: 3032 1654.

Tak!

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg forstår ikke du skriver, at du ikke kan få fat på os. Vi har modtaget en mail fra dig kl 15:42 - en halv time efter at du skriver her? jeg er blevet orienteret at du fik svar 16:17. Din kunde er også blevet informeret. En responstid på en halv time er vel acceptabelt. Jeg skal selvfølgelig beklage, hvis du ikke mener at vi har levet op til dine, eller din kundes forventninger. Ellers er du velkommen til at kontakte mig i en PM her på amino, eller privat på Daniel at Duvald dot dk ligesom din kunde kan oprette en supportsag i vores kundecenter. 

Fortsat god weekend.

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget simpelt. Men jeg tror ikke I er interesseret i at vi tager den offenligt her på Amino.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)