Kære Amino´er Flere yngre programmører til team søges til igangværende underholdnings projekt, som vi forventer at kunne lancere i første halvdel af 2013, et projekt som skal tage kampen op med tjenester som, Itunes, Netflix, youtube, amazon og spotify mv. Om vi kan, Of course? Tjenesten har vi arbejdet på et stykke tid med alle sine facetter samt tidligere direkte branche relation, og har derfor et RIGTIG godt og solidt grundlag, erfaring , netværk og viden for dette koncept, dertil har vi indgået aftaler med stor del af aktører og rettighedshavere, således at vi også har denne del afklaret. Vi har en del af vores færdig programmeret platform(egne kildekoder mv.), som vi ønsker du skal være med til at bygge videre på og små justere i således at det passer ind efter vores små ændringer og nye tiltag i tjenesten, derudover skal der på bygges flere elementer på platformen. En stor opgave, men ikke umulig for det rette team, vi ligger tillige også inde med de patenter som mange af de internationale tjenester for tiden bruger(vi ejer disse patenter), og som er et af de direkte link til indtjening på det digitale marked, for både rettighedshaver og distributører -, disse patenter har vi derfor mulighed for at gøre ene og central i vores globale motor og vil tillige åbne (indtil nu) ukendte muligheder for at tilgå lovlig indhold rundt på nettet. Derudover lancere vi nogle unikke Cross platforms muligheder, samt en unik måde at gøre sin platform til det nye sociale medie i en kombination, som vi for tiden ligeledes arbejder på at søge patent på, dette vil kunne gøre os rigtig tunge på marked. Da vores super dygtige programmør har valgt at gå andre veje, og heri ikke har mulighed for at arbejde videre på projektet og færdiggøre dette, er jeg derfor ud for at finde et mindre hold som kan overtage hvor han slap. Jeg forventer at lave et mindre programøre team på 5-10 personer, således at vi kan få Boostet processen fint igennem. De programmøre jeg søger, er fortrinsvis i den yngre afdeling, af to årsager. Skal vi lave et produkt hvor vi skal konkurrer med store etablerede tjenester kommer man ikke sovende til det, det kræver derfor en stor portion gejst og energi og sprudlende fantasi ud over det sædvandlige, samt at turde og afprøve nye ting som "first mover" i et sådan produkt,( gør man som de andre, får vi jo ikke et produkt der er anderledes) Derudover forventer jeg også at dette projekt kan laves som et sideløbende med skole/udannelse mv. og derfor ikke pt. er afhængig af en indtægt fra dette fra dag 1 af, idet dette bliver betalt med en kombination af delvis ejerskab/betaling ved lancering, derfor er en hurtig lancering også en bonus for alle parter! Du behøves altså ikke være uddannet programmør- det vigtigste er om du KAN og har flair for programmering og elsker at udfordre dig selv, samt forstå og samarbejde om et fælles resultat og mål i et team. Jeg arbejder 100% professionelt og forventer derfor heller ikke at nogle arbejder gratis, og det er slet ikke det jeg lægger op til, der vil være flere aspekter i en aftale som vil kunne realiseres her, dog forventer jeg at en egentlig ansættelse og fast løn først bliver aktuelt ved lancering, dette med til at give produktet størst mulig værdi, og derved udløse størst mulig bonus til hver enkelt ved lancering. Jeg er bosat syd for Ålborg, hvor der er mulighed for at arbejde fra vores mindre kontor/ eller der kan arbejdes hjemmefra dig selv hvis dette er et ønske, så hvor du kommer fra i landet er underordnet! Skulle du alligevel , selv om du måske ikke føler dig "helt ung", have lyst til at høre mere ud fra ovenstående, så skal du selvfølgelig også være velkommen :-) Ønsker du at være med på et vinder team og blive en del af dette, så ring eller skriv til mig i første omgang. Derudfra kan vi tage en hurtig briefing på hinanden og se om der er grobund for dybere samtale! Jeg svare naturligvis også så meget jeg kan i tråd her på Amino - der kan dog være forretnings ting som jeg ikke ønsker at skrive om eller uddybe på åbent forum, det håber jeg forståelse for. De bedste hilsner Bo Schønemann Tel 28 14 69 20
|
Yngre Programmør søges: vil du være med til at skabe den nye global underholdnings tjeneste.
- 1
Fin tale.. Håber du finder nogen der kan hjælpe dig med din færdig uvikling af det nye facebook/youtube.. Mvh Jacob |
Mange tak Jacob |
Hej Bo, Har du mulighed for at specificere hvilke kompetencer det kræver? :-) Tænker mere på om vi snakker PHP/ASP.net eller hvad i har bygget det op i. |
Hej Mathias, den del tænkte jeg ikke lige på at have styr på da jeg skrev indlægget, da jeg ikke selv er udvikler, og derfor aldrig har sat mig ind i kodesproget :-), det var jo en bommert af kaliber ikke at have tjekket det først. Men andre har spurgt om lignende og det er selvfølgelig en vigtig pointe at vide, så jeg har fluks her til aften sendt en mail til René min tidligere udvikler, som vil specificere dette for mig snarest, så skal jeg nok sørge for at give besked De Bedtse hilsner Bo |
Hej alle her er lige tilføjelser omkring vores pogrammerings sprog som jeg lovede- håber det giver mening for jer Koden er lavet i c#, og i mono project (til android og mac) Server delen er flyttet til C# og Azure. De bedste hilsner Bo Bs@tiink.dk tel 28 14 69 20 |