Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idéen som forhåbentlig bliver til virkelighed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skejby
Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 41
Fra  www.nojob.com Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg går lidt og leger med tanken om at prøve mig selv af som selvstændig. Det skal stille og roligt bygges op, men jeg har en ambition om at det en dag skal blive til at leve af.

Mine tanker kredser om at lave en handelsside, lidt ala. en sammensmeltning af QXL, DBA, Trendsales osv, men jeg kan mærke at jeg mangler en partner til at spare med.

Hvis der er en som har mod på at kaste sig ud i et seriøst projekt, så skriv gerne til mig, enten her eller i en privat besked.

 

Mvh

Anders

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders,

Lyder rigtig godt, at du gerne vil ud og være selvstændig.. Det kræver meget af en som person, men også at ens omgivelser (familie, venner ect) forstår hvor meget tid man skal bruge på det!

Hvis du skal have en partner, som du ikke kender men som du søger, så vil jeg mene at du skal finde noget som du gerne vil lave og så derefter søge en partner. Det er ikke optimalt, først at finde en partner og derefter finde ud af hvad man vil lave. Du skal jo gerne have en partner, som kan bidrage med ekspertise hvor du ikke er stærk.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders
Jeg vil mene Kenn har ret ang find din ide først og så find en partner. Memindre du har en ven, som du allerede ved at i har samme interesser.. Har du nogen ide overhoved hvad du vil kaste dig ud i og hvad lever du til dagligt af idag?
Mvh
Jacob
Tilmeldt 11. Oct 11
Indlæg ialt: 20
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg kan ikke lade være med at tænke på at du tænker noget a la de store der, men som jeg læser det, så vil du starte "blødt" op. Det har jeg meget svært ved at tro kan lade sig gøre. 

Jeg kan sagtens forstå at du gerne vil starte op sideløbende og at det gerne skulle være din fremtidige levemåde, men jeg tror ikke det er alle steder du kan gøre det med succes..Jeg kender mange der har gjort det og stadig folk der gør det, men den selvstændige forretning de har valgt, er nærmest perfekt til det. Hvis du har en partner og du kun kan smide 15 timer ind i projektet om ugen, så kan det nemt blive et ret besværligt samarbejde...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)