Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webudvikler/webmaster som partner søges til et spændende iværksætterprojekt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

En engageret webudvikler/webmaster, der har et bankende hjerte for udvikling og iværksætteri søges.

Den kommende webudvikler vil fuldende en trebenet skammel og være med til at udforme og løfte virksomheden, Hotsports.dk

Virksomhedens omdrejningspunkt vil være en online platform, som har til funktion, at samle folk med en fælles interesse for udøvelse af sport.

I opstartsfasen arbejder vi, de øvrige parter, på deltid, og derfor forventer vi heller ikke, at du arbejder på fuld tid. Det vil være en god og oplagt mulighed for dig, hvis du er studerende og kan indblande udviklingen af Hotsports.dk i dine studieprojekter. Det er vigtigt at understrege, at der her i opstartsperioden ikke vil være den store indtjening, men dog heller ingen store og overraskende omkostninger, da vi bestræber os på, at holde de fornødne omkostninger så lave som overhovedet muligt.

Du skal kunne se dette iværksætterprojekt som en oplagt måde at styrke dit CV, og afprøve iværksætterlivet på egen krop.

Visionen med denne virksomhed ligger ud over landets grænser.

Dine faglige kvalifikationer

  • Du arbejder godt med SEO og Adwords
  • Er en haj til at udvikle og drive websites
  • Har flair for detaljer
  • Ekstra plus, hvis du har kendskab til udvikling af Apps

Dine personlige kvalifikationer

  • Tænker ofte i kreative og innovative baner
  • Er pålidelig og engageret overfor dit arbejde samt personerne omkring
  • Har let til smil og ønsker at bidrage til en sjov og anderledes hverdag

Det du kan forvente

  • Fleksible arbejdstider
  • Stor ansvarlighed
  • Et godt og fornuftigt arbejdsmiljø
  • Mulighed for at dele den fælles passion for at opnå succes med virksomheden

Vi håber denne lille efterlysning af en webudvikler har vækket din lyst til at høre nærmere om projektet.

Er du nysgerrig og har lyst til at indgå i dette projekt, er du mere end velkommen til at ringe eller sende mig en mail. Tlf. + 45 25 71 61 70. E-mail: glen@blaesbjerg.dk

Venlig Hilsen

Glen Blæsbjerg

Fra Bredsten og Varde
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glen,

Syntes projektet lyder spændende. Jeg er designer og produktudvikler, måske har også brug for en som mig.

Jeg kunne godt få tid til dette projekt også. Check mit cv og søgeområde ud.

Hvis i er interesseret så skriv til: ltltogo@gmail.com

Venlig hilsen

Lisbeth

Fra Odense
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisbeth.

mange tak for din interesse og nysgærrighed omkring projektet.

Jeg har læst din profil og CV igennem, hvilket ser vildt spændende ud. Jeg er sikker på, at du har en masse kvalifikitioner der kan løfte projektet.

Det vi søger, er én der kan udvikle en hjemmeside der skal fungerer, som en portal med tovejskommunikation mellem brugerne. Derudover skal der tilknyttes en geografisk oversigt over alle de steder der er mulighed for at dyrke idræt fra A-Z i hele landet. Den vi søger, skal derudover kunne etablerer en nætværksgruppe for alle de virksomheder der ønkser at synliggøre sig selv på siden. alt dette skal gøres enkelt og yderst brugervenligt, så folk i alle aldre har mulighed for at benytte sig af dette.

Det er en meget kort beskrivelse af vores forretningsidé.

Hvis dette ikke har skræmt dig væk, vil jeg meget gerne snakke ydeligere med dig omkring projektet.

Venlig Hilsen
Glen Blæsbjerg

Fra Bredsten og Varde
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glen,

Kan godt se i har brug for en webudvikler. Jeg er yderst god i til at finde kundegrupper og opsøge, men jeg har nok mest interesse i noget der har stort vækst potentiale, og kan ikke lige gennemskue jeres vækst muligheder. Om pengene kommer gennem reklame på siden, eller jeres kunders betaler for at være med, eller hvordan. Hvis der er stort vækst potentiale, og budgettet et der til markedsføring, er jeg en der har erfaring med at skabe hurtig vækst, og så er jeg meget interesseret, altså imod share :-)

Du er velkommen til at skrive Bb.

Bedste hilsener

Lisbeth

Fra Odense
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

indtjeningen sker udelukkende igennem annoncesalg og online markedsføring for de lokale virksomheder i de forskellige byer vi nu vælger at dække. Der er ingen grænser for hvor lokalt vi kan gå, både i DK og EU, hvilket vi ser som en kæmpe mulighed for at opnå størst mulig annoncesalg.

Derudover giver vi virksomhederne mulighed for at møde deres målgruppe fysisk ved hjælp af eventmarketing hos forskellige sportsevents landet rundt.

dette giver os derfor en masse udfordringer med hjemmesiden, som skal bestå af en masse "lag" med forskellige indformationer og annoncer/reklamer.

Venlig Hilsen

Glen Blæsbjerg

Fra Kbh S
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glen...

Det lyder umidderbart som et rigtig spændende projekt, som jeg godt kunne være interesseret i.
Jeg arbejder til dagligt som webudvikler i et af landets førende Digitale huse, samt driver jeg selv 3 forskellige websites ved siden af mit fuldtidsarbejde, hvilket også har givet mig en del erfaring indenfor SEO/Affiliate marketing, samt Adwords - elsker nye projekter og udfordringer, og har nu en lille iværksætter gemt i mig.

Du kan evt checke mit CV ud her: http://dk.linkedin.com/in/dknickychristensen 

Anyway, lad mig gerne høre mere fra dig hvis det kunne være en som mig du kunne være interesseret i.

Mvh Nicky Christensen
http://www.i-creative.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)