Nu har der inden for kort tid været et par indlæg om at sælge domæner, hvilket viser sig at være ulovligt...
Så nu vil jeg spørge den anden vej:
Hvad skal der til for at få inddraget et passivt domæne. Har selv fundet et par attraktive (for mig) domæner, og begge har den klassiske sorte side hosted by dandomain...
Er der nogen herinde der har prøvet noget ligende som ved hvad det kræver. Hvor længe skal de have været passive (hvis det overhovedet har noget at sige)
Eller skal de direkte have forsøgt at sælge domænet før det kan inddrages?
Nu har der inden for kort tid været et par indlæg om at sælge domæner, hvilket viser sig at være ulovligt...
Det er ikke ulovligt at sælge domæner, det er ulovligt at opkøbe domæner med videresalg for øje - der er altså forskel.
Frederik H Havemann:
Har selv fundet et par attraktive (for mig) domæner, og begge har den klassiske sorte side hosted by dandomain
Du ved jo ikke om de pågældende domæner bliver brugt til f.eks. e-mail uden at der nødvendigvis er noget på dem, jeg har da et par stykker af sådan nogle og nogle som udelukkende bliver brugt til facebook Apps. Fordi du finder nogle domæner du syntes er "attraktive" berettiger da heldigvis ikke til at de kan inddrages, så vil DK-Hostmaster dælme godt nok få travlt :-)
Det er ikke ulovligt at sælge domæner, det er ulovligt at opkøbe domæner med videresalg for øje - der er altså forskel.
Du har fuldstændig ret... Det var natuligvis også det sidste jeg mente
Oxkjær:
Du ved jo ikke om de pågældende domæner bliver brugt til f.eks. e-mail uden at der nødvendigvis er noget på dem, jeg har da et par stykker af sådan nogle og nogle som udelukkende bliver brugt til facebook Apps.
nu slutter de begge på ****blog.dk så det er jeg nu ret sikker på at de ikke gør, men tak for svaret aligevel
Oxkjær:
Fordi du finder nogle domæner du syntes er "attraktive" berettiger da heldigvis ikke til at de kan inddrages, så vil DK-Hostmaster dælme godt nok få travlt :-)
Når du siger det på den måde får du mit spørgsmål til at lyde helt dumt :-)
de skal normalt prøve at sælge det , vis det ikke ligefremt er gooole.dk vis de har købt stave fejl domæner der normalt kun er tænkt med et formål trække på deres trafik til kan de få domænet altså google.dk
vis man intet har på siden og sætter den til salg og flere er der meget stor chance for de ville tabe en domæne sag , så dem der sælger et godt råd få noget på disse sider i sælger ellers mister i bare domænet , i en stor målstok kan tit http://www.difo.dk/ skride ind til handling i disse sager , da videre salg ikke er lovligt
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows