Fedt du kiggede forbi! Jeg går med en række spørgsmål, som jeg håber du kan hjælpe mig med at besvare. Som Jakob Kjeldbjerg ville ha' sagt "SÆT IGANG!"..
Hej Lars Velkommen på Amino.. Jeg har sjovt nok aldrig købt tøj på nettet endnu, men ok jeg køber næsten aldrig tøj og når det sker så er det billige spottilbud.. Men kommer da helt sikkert til at shoppe tøj i fremtiden på nettet.. Jeg tror bytteordningen, fragtprid og general pris, hvis de 3 parametere er i orden, ville jeg nok shoppe.. Mvh Jacob
Det er rigtig god viden for mig, at i begge primært køber for det gode tilbud. Gør i jer tanker om sikkerhed, butikkens størrelse, fragt/levering og betalingsløsninger eller andre ting? Eller køber i 85% pga. tilbudet?
Det er rigtig god viden for mig, at i begge primært køber for det gode tilbud. Gør i jer tanker om sikkerhed, butikkens størrelse, fragt/levering og betalingsløsninger eller andre ting? Eller køber i 85% pga. tilbudet?
jeg køber meste grundet tilbudte det skal dog være godt , da jeg normalt køber genbrugs tøj eller får det gratis , så det skal være et meget billigt tilbud
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det er sjældent jeg køber tøj på nettet - men generelt køber jeg ikke meget tøj da jeg priotere mine penge på andet :-P, dog gør jeg stor brug af nethandel, webshops.
2.
jeg googler for det meste produkterne, så har ikke en favorit butik som sådan.
3.
gode priser for det meste - og så kan jeg godt lide at en webshop ser godt ud og ser professionel ud.