Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til CSS!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

Jeg sidder i øjeblikket med og har lavet en sidebar, som følger brugeren når han/hun scroller ned ad siden. Jeg vil så nu godt have denne sidebar til, at stoppe - og her kommer mit problem. Jeg håber at nogen af jer kan give mig en henvisning eller en løsning på dette :-)

Link til siden

De bedste hilsner,

Jonathan Stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra Skødstrup
Tilmeldt 27. May 10
Indlæg ialt: 21
Fra  www.avendo.dk Skrevet kl. 19:10

Hej Jonathan

I din CSS fil style.css på linje 189 skal du fjerne følgende "positionfixed;"

#sidebar_scroll {

positionfixed;
}
Med venlig hilsen
Søren Lau Frederiksen
Lau data
Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 20:39

Søren Frederiksen:

Hej Jonathan

I din CSS fil style.css på linje 189 skal du fjerne følgende "positionfixed;"

#sidebar_scroll {

positionfixed;
}

Mange tak!

Jeg har så lige et spørgsmål mere hvis du kan hjælpe med det :-)

Aller nederst på siden ved footer - har jeg givet div1 width 100% og jeg har sat html, body til 100%, men stadigvæk bliver footer ikke ligeså bred som skærmen. Kan du evt. se hvor jeg har lavet en fejl?

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 22:00

Jonathan Stoker:
Aller nederst på siden ved footer - har jeg givet div1 width 100% og jeg har sat html, body til 100%, men stadigvæk bliver footer ikke ligeså bred som skærmen. Kan du evt. se hvor jeg har lavet en fejl?

Prøv at smide noget kode, så vi ikke behøver at gennemgå al HTML/CSS, for at finde frem til det relevante :o)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 22:18

Jonathan Stoker:

Hej Jonathan,

Hvis det er "<div id="footer_container">" du taler om, så er det fordi den er placeret inde i "<div id="margin_auto">", som har en bredde på 1120px. Hvis du ønsker at den skal være lige så bred som skærmen (100%), så sæt den udenfor #margin_auto.

Jeg håber at det kunne hjælpe :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)