Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kollektiv ledelse definition

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal fremlægge om enhedslisten med 3 andre for min gymnasieklasse, men jeg har svært ved at finde noget om kollektiv ledelse. Jeg skal bare med 2 linjer fortælle om kollektivledelse, men det er sgu lidt svært at finde det, og jeg vil bare være sikker på at jeg har er rigtigt.

Så kan du fortælle mig hvad kollektiv ledelse er?

Tak!

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 18:56
Ska vi lave dine lektier for dig?

Du läse om kollektiv ledelse.
Og derefter sammenfatte det med 2 linjer.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 19:25

GarethBale:
og jeg vil bare være sikker på at jeg har er rigtigt.

Frem for at vi skal lave arbejdet for dig kunne du jo starte med at fortælle din definition.

Hvis du ved hvad ordet kollektiv betyder burde det jo ikke være noget problem for dig at forklare hvad kollektiv ledelse er.

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 16:20

Det var da helt utroligt at man ikke kan få noget hjælp, uden at der kommer nogen idioter der lige skal spille store. Hvis I ikke har godt at i sige, så lad vær med at svare på indlægget. Hvis I har brug for hjælp, og opretter en tråd, så kommer der jo ikke nogen hen til jer og siger "Find selv ud af det. Vi gider ikke hjælpe dig". Det var da sindsygt hvordan folk kan opfører sig, nu om dage. Man kan ikke få hjælp, uden at der bliver kastet knive efter en... Gosh...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:46

Rolig nu, du kan jo selv lige komme med et forslag til hvad du mener svaret er. Tænk hvis Amino skulle til at løse sådanne skoleopgaver. Google enhedslisten, ja måske bedre ring til dem hvis det er deres kollektive opbygning I skal bruge, den fornærmede attitude skaffer dig nok ikke svaret, men enhedslisten gør givet
Venlig hilsen

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 19:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

GarethBale:
Det var da helt utroligt at man ikke kan få noget hjælp, uden at der kommer nogen idioter der lige skal spille store

Hvad fanden bilder du dig ind din lille dumme snotunge! vi er sgu ikke her for at lave dine lektier så klap lige heste! 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)