Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem af jer bruger stationær pc med 2 skærme?

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey .

Hvor mange af jer bruger til daglig en stationær med 2 skærme? - hvis ja, hvilken størrelse?

Og hvilken fordel giver det jer at have 2 skærme?

Mvh Tobias.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias:

Hey .

Hvor mange af jer bruger til daglig en stationær med 2 skærme?

og hvilken skærmstørrelse kører i med?

Mvh Tobias,

Jeg bruger 2 skærme på min stationær, men 3 skærme på min bærbar.

Min stationær er 2x 24" 1920x1080px

Bærbar setup er 1x 15" (Bærbar selv) - 1x 27" 2560x1440px og lige nu 1x 24" 1920x1080 skærm

jeg bruger generelt min terminal, udvikling værktøjer, server stats, og browser - så kræver lidt plads! :)

// //

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobis.

Jeg bruger 2 skærme og kan ikke undvære det. Jeg bruger det hvis jeg skal tilføje produkter til min webshop så kan jeg have en prisliste på den ene skærm og shop admin på den anden!

 

Mange hilsner

Mads

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Her i huset bruger alle (undtagen farmand) to skærme. Str. stor (aner ikke hvor stor)/str. alm. Ikke lille og ikke stor.

Der er ikke andet end fordele. F.eks. jeg arbejder på den ene, og følger med her eller lytter/ser musik på den anden. Spiller på den store (vi spiller wow her i huset) og læser nyheder eller lign. på den anden.

Når jeg har fjæsbogen åben, er det altid mens jeg er ved noget andet på den store skærm.

Jeg ville bestemt ikke undvære nogen af skærmene, selvom jeg ikke kan påstå at det altid er seriøst, hvad jeg bruger dem til.

Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Når først du er blevet vænnet til at bruge 2 skærme, vil du undre dig over at du kunne undvære det.

Dit workflow bliver langt bedre, når først du har styr på skærmene.

Jeg har selv 2 x 24 " skærm der begge kører 1920 x 1080. 

Bruger typisk den ene skærm som web - og den anden til design, layout, indskrivning, etc.

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

bruger altid 2 skærme på den stationære, på den bærbare er jeg for doven, det er alligevel 18.4" i sig selv :)


den stationære har en 24" og en 19", har som studerende desværre ikke råd til større, ellers havde jeg det.
bruger dt når jeg sidder og programmerer hjemmesider, koderne på en side, kravspecifikation/hjemmeside på den anden :) 

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benytter mig af 3 skærme i størrelsen 24" (1920x1080).
Og det er ikke til at undvære.

Når jeg til dagligt bruger min bærbare (1x 17" 1920x1080) skærm, sidder jeg

med en følelse af at have langt mindre overblik, samt at være langt mindre produktiv.

Du vil aldrig fortryde at investere i flere skærme


Mvh Jonas 

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay, jeg kan godt se at der er mange fordele ved at have to eller flere skærme..

Jeg har lige koblet en gammel 19" skærm til min bærbare, så jeg nu sidder med en 15,4" og en 19" men det er ret uoverskueligt, og den 19" kører med en lorte opløsning..

Men spørgsmålet står nu mellem at skulle investere i en docking station til den bærbare + 2x skærme, eller jeg skal investere i en lækker Stationær også.. forskellen er ca. 6500 kr.

Men så kører den stationære også optimalt, og kan spille spil, som jeg gerne vil en gang i mellem når jeg har tid.. (læser HD ved siden af jobbet, så der er som regel rimelig travlt..)

Mvh Tobias.

Fra 9460 Brovst
Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 38
Fra  RAN-Light.dk Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Bruger til daglig 2 skærme på 23" ved arbejde på stationær pc. det gør arbejdet mere effektivt ved at have prislister og vare på den ene og CMS systemet på den anden.

Eller ved opgaver med tilbud på spot så er det nemmere at have Outlook på den ene og mine webshops på den anden.

Som der er andre der skriver, når først der er styr på hvordan du kan bruge 2 skærme vil det være meget svært at undvære igen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias:

Hey .

Hvor mange af jer bruger til daglig en stationær med 2 skærme? - hvis ja, hvilken størrelse?

Og hvilken fordel giver det jer at have 2 skærme?

Mvh Tobias.

Fordelene med to skærme er at du kan arbejde med flere ting på en gang. Bruger det selv, og det meget smart, hvis du vil lave lektier og sidde på f.eks. amino på samme tid.

Her taler vi altså badass multitasking Wink

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)