Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem af jer bruger stationær pc med 2 skærme?

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob : øv at hent firebug ogat finde dektiver den i Firefox. Prøv nu feks at højreklikke på din baggrund på hjemmesiden. Nu fortæller den dig præcis i hvilken mappe og linje du feks kan ændre farven.. Jeg er faktisk selv nybegynder i Firebug, og forstår ikke at jeg har brugt såååå lang tid på at finde de forskellige ting før... Jeg har altid siddet og brugt tid på st

Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 37
Fra  Silicon.dk ApS Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger kun én skærm i øjeblikket. Men den er tilgengæld på 2880x1800 og det er en bærbar :-)

Vægttab.nu - gratis kalorietæller, nu også som iPhone app

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

BjarneL:

Bruger kun én skærm i øjeblikket. Men den er tilgengæld på 2880x1800 og det er en bærbar :-)

Husk nu, hvis det er en macbook pro retina, har du kun det 1440x900px brugbar ;)

//

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 37
Fra  Silicon.dk ApS Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer nu an på hvilken display scaling man bruger. Man kan sætte den op på 1920x1200 effektiv opløsning. Men pt. bruger jeg nu 1440x900 fordi det giver den bedste billede kvalitet (og jeg tror også at det performer væsentlig bedre, det er jo en ren fordobling og kræver ikke interpolation osv.).

Vægttab.nu - gratis kalorietæller, nu også som iPhone app

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

BjarneL:

Kommer nu an på hvilken display scaling man bruger. Man kan sætte den op på 1920x1200 effektiv opløsning. Men pt. bruger jeg nu 1440x900 fordi det giver den bedste billede kvalitet (og jeg tror også at det performer væsentlig bedre, det er jo en ren fordobling og kræver ikke interpolation osv.).

Derfor har du jo stadig kun 1440x900px effektivt - det ser bedre ud ja - men jeg kan knap nok leve med den plads i pixel. Og ville være meget uoptimalt, at kære 1920x1200px som du også selv siger :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Høy:
Jacob : øv at hent firebug ogat finde dektiver den i Firefox. Prøv nu feks at højreklikke på din baggrund på hjemmesiden. Nu fortæller den dig præcis i hvilken mappe og linje du feks kan ændre farven..

Kan den også dette selvom det er  et gratis theme jeg bruger på en wordpress baseret hjemmeside? :)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har 3 stk. 27" Samsung skærme. To til at arbejde på og en til film/musik/nyheder og nogle gange Amino Big Smile

Du skal dog have 2 grafikkort i din stationær før det er rigtigt sjovt.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk - lyder sku lækkert! Og dyrt.. Men jeg kan sagtens nøjes med 3 skærme lige pt..
Men det kan jo være at det ændrer sig på et tidspunkt :)

Mvh Tobias.

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)